ne budite me

Srijeda 13.02.2008. godine

sretansretansretansretan

Evo konačno jedan +pozitivan+ post. Za ne povjerovat ;)
U zadnje vrijeme mi se stalno mijenjalo raspoloženje, prolazila sam neko loše razdoblje sa dragim, ali danas se dobro osjećam.
Jučer me dragi nazvao kad je završio s poslom i baš smo lijepo popričali blabla
A i naveće smo se čuli i isto smo lijepo pričali blabla
Dosta dugo smo pričali pa sam rekla dragom da ne možemo više razgovarati jer je on ispucao svojih 300 riječi, a on se na to nasmijao.
Pitala sam ga i da li će ići opet na hipnozu (za prestanak pušenja), a on je rekao da neće ići jer će sam prestati pušiti.
To mi je bilo drago čuti jer to znači da postoji barem mala šansa da prestane pušiti ;)
I u pravu si Malijanice - ima više kutova i ne mogu reći da sam ja uvijek u pravu.
Znam da ja previše prigovaram, ali to je zato što želim od svog dečka napraviti bolju osobu.
A moja mama mi uvijek kaže da ja ne mogu mijenjati druge ljude, da ih mogu prihvatiti takve kakvi jesu ili ih ne prihvatiti.
Mogu promijeniti sebe i svoj pogled na njih.
Ali ja nikako da si to utuvim u ovu moju ludu glavu. lud

Sinoć sam bila na jogi i baš sam se dobro osjećala nakon vježbanja.
Naravno, još uvijek me bole koljena dok radim neke vježbe, ali kad dođem doma super se osjećam.
Budem nekako smirena, zadovoljna i puna energije (pa mi je onda malo teško zaspati sretan)
A jutros sam se probudila malo ranije i malo sam vježbala.
Vježbe su mi bilo malo traljave ali za početak nije loše ;)

Jučer sam bila sa mamom kod doktorice.
Čekale smo skoro 2 sata da dođemo na red, ali isplatilo se.
Doktorica mi je jako fina, lijepo smo se napričale.
Kaže da nisam alergična.
Dala mi je uputnicu da odem slikati ovo rame što me boli.
A dobila sam uputnicu i za slikanje kralježnice.
Već sam ju slikala prije dosta godina pa ne znam kakvo mi je sad stanje, vjerojatno još gore nego prije cry
Ali ići ću na vježbe, a rekla mi je doktorica i da će me poslati u toplice jer da mi je plivanje jako dobro za kralježnicu wink
Sad sam ozbiljno odlučila da ću se malo trgnuti i početi više voditi brige o svom zdravlju i izgledu.
Primjetila sam da na poslu uopće ne pijem vode (a i doma rijetko) što mi nije dobro za bubrege, a ni za ten namcor
Koža mi je stalno suha, a pogotovo od ovog centralnog grijanja koje isušuje zrak.

Baš sam se nekako ulijenila u zadnje vrijeme, ništa ne radim po doma.
Mama me pitala šta ćemo danas sve raditi (kad dođemo s posla), a ja sam joj rekla: gledat ćemo McLeodove kćeri, nakon toga ćemo pogledati Rat u kući, pa Večeru za 5, pa onda Što s Brianom/Zabranjenu ljubav... rofl
Baš imamo pretrpan raspored danas nut
Dani mi baš brzo prolaze.
Kad radim do 4 dođem doma, ručam,malo gledam TV, operem suđe, napravim koju sitnicu i već idem spavati.
A onaj tjedan kad radim dvokratno ne radim apsolutno ništa.

A sada odoh šljakati. Pusa svima... mah

13.02.2008. u 10:09 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (15)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Svašta pomalo

Linkovi

Blog.hr

malijanica
stručnjak
idealno loša
.:idealno loša:.
ljubičasta mandarinica
Miss Lynn
excones
teta nimfeta
temple of love

amazing hit counters
Best Buy Store

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic