Indijanka vegetarijanka

01.07.2010., četvrtak

Proglašeni najseksi vegetarijanci

PETA je proglasila najseksi vegetarijance koji su izabrani prema glasovima posjetitelja na PETA-inoj stranici. Pobijedili su Olivia Wilde i Bob Harper.

Olivia je veganka i o svemu je rekla: 'Zaista sam počašćena ovom nagradom i dalje ću biti veganka jer je ovaj način života tako dobar za moje tijelo, moje prijatelje životinje i za svijet u kojem živimo. Hvala svima koji su glasali za mene!'

Bob je također vegan te je rekao: 'Obožavam prehranu baziranu na biljkama jer mi je tako glava uvijek čista i jaka, a da ne spominjemo moj kolesterol koji je drastično pao otkad se ovako hranim!'

Olivia Wilde:
Image and video hosting by TinyPic

Bob Harper:
Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.