Indijanka vegetarijanka

31.10.2009., subota

DNEVNIK NAPUŠTENOG MAČIĆA: DAN 22.

Težak i razočaravajuć dan. Nuri je opet piškio u kutiju kraj pijeska, a kad sam ga iznijela van iz kutije i ostavila u kući, opet je počeo pišati po papirima. Jako sam se iživcirala i opet mu nabila njušku u to i još ga poprašila po guzici i nisam ga neko vrijeme puštala iz kutije. Sve me to jako naživciralo i ne znam što da mislim i kako da ga više naučim na obavljanje nužde. Bio je malo u dvorištu, ali hladno mu je i jedva je čekao da se otvore vrata pa da šmugne unutra.

Navečer sam sjela na pod i naslonila se na kauč, na kojem je on bio, i Nuri mi se s leđa uvukao u kosu, sav se umotao u nju.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.