Indijanka vegetarijanka

28.10.2009., srijeda

DNEVNIK NAPUŠTENOG MAČIĆA: DAN DEVETNAESTI

Koje razočaranje! Nuri se i pokakao i popiškio u kutiju, baš kraj pijeska. Nisam mogla vjerovati! Onda sam poslije malo razmišljala i shvatila da sam ga možda naljutila pa se zato tako ponio. Naime, nekamo sam se žurila i stavila ga u kutiju malo nemarnije nego inače, onako, nabrzinu! I kad sam se vratila, imala sam što i vidjeti! A joj!

Bio je veterinar i cijepio maleno štene protiv štenićaka i još hrpe drugih bolesti. Usput je pregledao Nurija i rekao da misli da ima gliste. Preporučio mi druge tablete i rekao da dajem ujutro i navečer dva dana. Nadam se da će pomoći. Malo sam se prepala (zapravo dosta!) jer veterinar kaže da gliste mogu napraviti pravo klupko u trbuhu, a nekada čak i perforirati crijeva, od čega mače umre! A joj! I kaže da svi dobro peremo ruke, da ne prijeđu i na nas. Nadam se da će na kraju sve ipak biti u redu. Inače, dajem mu tabletu tako da je zdrobim i rastopim u mlijeku i onda špricom ubrizgam u usta, jer drugačije nikako neće, nego ovako na silu.

Inače, Nuri je sasvim ok, trči kao navijen i ne voli biti u kutiji, samo bi bio svuda po kući i s nama. Kad sam ga stavila u kutiju popodne, odjednom sam začula jak zvuk, kao da netko udara u vrata. Međutim, bio je to Nuri, koji je grizao kutiju i digao se na zadnje noge i lupao! Koja snaga iz tako malenog stvorenja!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.