Indijanka vegetarijanka

19.10.2009., ponedjeljak

DNEVNIK NAPUŠTENIH MAČIĆA: DAN DESETI

Dan je bio bolji. Barem što se tiče hrane i agresivnosti. Crno bijelo mače je danas bolje jelo krutu hranu i nije me grizlo i grebalo. Koje olakšanje! Oko spolovila mu je sve crveno i kao nabreklo pa sam ga opet malo okupala, što mu se ovaj put i nije previše svidjelo.

Malo sam ih i iznijela van, ali bilo je dosta hladno pa nismo predugo bili na ovim izletima.

Što se tiče kakanja i piškenja, sve po starom. Čak sam jednom ulovila i sivog da to radi kraj pijeska. Uf! No, kasnije sam vidjela da je jednom to sam obavio i u pijesku. Oboje sam ih par puta prebacila u pijesak na obavljanje nužde. Nadam se da će jednom shvatiti što trebaju.

Budući su se lijepo navečerali, nekako su mirniji i lijepo spavaju. Zaželjela sam im laku noć i samo su me pogledali lijepim, plavim okicama. Tako su slatki!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.