Indijanka vegetarijanka

22.10.2008., srijeda

Kultura mokrenja na javnim mjestima

Sinoć sam išla u jednu trgovinu i ispred mene je bio simpatičan starčić (barem mi je u tom trenutku bio simpa). Zapamtila sam ga jer je imao hrpu stvari u košari i dosta sam čekala dok je sve to istovario na pult, a blagajnica otkucala (ja sam držala tek dvije stvari u rukama). No, kad sam izašla iz trgovine, tek kojih 10 – 15 metara od trgovine primijetila sam istog tog starčića kako je otkopča šlic i lijepo šorao po nekakavom grmu. Trebam li naglasiti da se radi o većoj trgovini koja (to je 100 posto provjereno) ima WC za kupce?! I, eto, svejedno on izbacio stvar i šora po grmu. Da bi stvar bila još gora i mene još više naljutila i iznervirala, grm je kraj puteljka po kojem prolaze isključivo pješaci, dakle lako je moguće da će netko i zapeti za taj popišani grm jer se radi o uskom puteljku, na koji se nadvijaju grane spomenutog grma. Djeca, psi...ma sve sigurno okrzne koja grana.

I što da sad radim? Da sam mu što rekla, izbila bi svađa, a on svoje ponašanje sigurno ne bi promijenio (već sam se osvjedočila da se s budalama nema smilsa prepucavati, a kakva su vremena, možda još ima skriveni pištolj ili nož u džepu).

Ne znam zašto je to tako kod nas, zašto postoji određena kultura mokrenja po javnim mjestima i bacanja smeća oko sebe po ulici. Ali ne i u svom dvorištu!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.