body [ Story about Melanie Stewart & her life..(Part 2 ) ] <3 - Magic dreams - Blog.hr body

utorak, 10.06.2008. 16:12

[ Story about Melanie Stewart & her life..(Part 2 ) ] <3

Nakon sto se priblizavao kraj pauze za dorucak,Melanie i Julia su polako zavrsavale sa doruckom.Ubrzo pozvase konobara da im donese racun.Nakon sto su se poljubile i zagrlile,svaka je otisla svojim putem.
Ispred odvjetnicke tvrtke u kojoj je radila,Melanie je docekalo izuzetno ugodno iznenadjenje po imenu Oliver.Naime,dosao je Melanie uruciti predivan buket crvenih ruza sto je nju,pomalo iznenadilo.Dakako,smatrala je to lijepom gestom ali to nije ocekivala.
„Gospodine Burton....“
„Za Vas sam Oliver.Bilo bi mnogo ljepse kad bismo presli na „ti“ .! „ – Prekinu je Oliver.
„U redu,Olivere.Zaista ne znam kako da Vam se zahvalim na ovoj prekrasnoj gesti iako moram priznati,ovo je bilo uistinu neocekivano.“ - Rece Melanie sa blagim smijeskom na licu.
„Nema potrebe za zahvaljivanjem.Prekrasna dama zasluzuje,barem priblizno lijepo cvijece poput Vas iako se nijedno ne moze porediti s Vama.Da li pristajete otici sa mnom na veceru,veceras?Cinite se kao veoma zanimljiva osoba i,buduci da cemo suradjivati,bilo bi mi drago kad bismo se mogli malo bolje upoznati.Ne brinite,ne planiram Vas zavesti.“ – Rekao je Oliver kroz smijeh.
„Vjerovat cu Vam na rijec.U redu,mozemo otici na veceru.Meni bi odgovaralo oko 20:00 h,a Vama?“
„Savrseno.Vidimo se.Doci cu po Vas.Dvije veoma ljubazne gospodje iz Vase odvjetnicke tvrtke su mi dale Vasu adresu.“
Kada je Oliver otisao,Melanie je usla u svoju kancelariju i odmah se prihvatila posla.Toga je bilo napretek.No nikako se nije mogla skoncentrisati na ono sto radi.Razmisljala je o Oliveru.Sve skupa,pocevsi od njegove ljubaznosti pa do prekrasnih ruza joj je bilo veoma cudno.Ocekivala je tipicnog bogatasa koji misli da se cijeli svijet vrti oko njega.Nije ocekivala prijatnu,ljubaznu osobu,a upravo takav je bio Oliver.Ubrzo je otisla na internet i trazila clanke o njemu.Htjela je saznati je li uistinu tako prijatna osoba kakvim se cini ili glumi da je takav da bi dosao do nekog cilja.
Lutajuci internetskim prostranstvima,pronasla je mnogobrojne clanke o njemu ali u nijednom se on ne spominje u negativnom kontekstu.Osjecala je kao da joj je pao kamen sa srca.
Nakon sto je njeno radno vrijeme zavrsilo,uzurbano je pocela spremati papire koje je trebala nositi doma i stavila ih u torbu.
Stigla je doma,pripremila si kupku koja joj je bila prijeko potrebna i,nakon sata uzivanja pocela se spremati za veceru koja se priblizavala.
Oliver je vec bio stigao,no,kako to obicno biva kod pripadnica zenskog spola,ona nije bila spremna.
Otvorila mu je vrata od stana te ga ljubazno zamolila da ju priceka obecavajuci da ce brzo biti gotova.
I nakon punih 45 minuta,Melanie je izisla iz kupaonice.
Odjenula je jednostavnu,cipkastu i elegantnu crnu haljinu do koljena te crne Dior cipele.Bila je uistinu prekrasna.
„Melanie...Prekrasno izgledate veceras.Ovo zaista iskreno kazem.
„Izgledate?Olivere,zar nismo rekli da necemo preci na“ti“?“
„Da,u pravu si.Izvinjavam se.“ – Rece Oliver.
Iako su se dogovorili da ce krenuti na veceru u 20:00,bilo je 20:55 kad su stigli u restoran.
Za Melanie ali i Olivera,vecer je prosla i vise nego ugodno.Oboje su uzivali u vremenu provedenom zajedno.Dotakli su se svih mogucih tema i kroz smijeh se prisjecali nekih upecatljivih trenutaka u njihovim zivotima.
„Melanie,moram priznati da mi je veceras bilo odlicno.Mogli bismo ovo ponoviti.Iako si mi se,odmah na prvi dojam,ucinila kao izvanredna osoba,sad sam se u to i uvjerio.“ – Rekao je Oliver.
„U pravu si.Zaista bismo mogli ovo ponoviti ukoliko oboje uhvatimo vremena.Hvala ti na komplimentu, i ti si izvanredna osoba.Znas,danas sam trazila clanke o tebi,na internetu.Iskreno receno,zanimalo me sto se o tebi pise i nisam pronasla niti jedan clanak u kojem se ti spominjes u negativnom kontekstu.To je poprilicno zadivljujuce za javnu osobu poput tebe.Vjerujem da i sam znas da vecina osoba iz javnog zivota ,svaki drugi dan osvanu na naslovnicama tracerskih casopisa.“
Melanie ga je odusevila svojom iskrenoscu i inteligenciji.
„Vec sam mnogo puta do sad,prilikom davanja intervjua naglasio da sam ja,zapravo veoma dosadna osoba.Ne radim skandale,navecer gotovo i ne izlazim osim na poslovne vecere,nemam ni suprugu ni ljubavnicu.Cak sam jednom prilikom proglasen „najdosadnijom licnosti iz javnog zivota“. Rekao je Oliver kroz smijeh.
„To mi se i svidja.Mnogo je bolje dobiti takvu titulu nego biti na losem glasu.Ne volim skandalozne osobe i ne razumijem zasto odredjene osobe pokusavaju privuci pozornost pravljenjem skandala.Meni su mnogo draze osobe koje pozornost privlace humanitarnim radom osim ako to koriste da bi se javnosti prikazali kao sveci,a u biti su daleko od toga.Mislim da bih i ja dobila takvu titulu koju si i ti dobio da se bavim javnim poslom.“ – Rece Melanie sasvim iskreno.
„Sve je moguce.Ha-ha“ Rekao je Oliver,saljivo.
„Da,slazem se.Oprosti,Olivere,znam da nije najpristojnije ali zaista bi trebala ici jer je 01:30,a ja bih vec u 07:00 h trebala biti budna i spremna za posao.
„Razumijem.Lijepo se naspavaj.Nadam se da se vidimo sutra.“
„Hvala,i ti,takodjer.Dakako da se vidimo.“
Osvanu i petak i donese jedan od onih blistavih,suncanih dana kakvi su bili cesti i natjera sve ljude da pozure napolje.
Nakon sto se probudila,Melanie je sjedila za kuhinjsim stolom sa jutarnjom kavom,u ruci.
Bio je ovo lijep pocetak dana.
Ubrzo se spremila za posao i kada je stigla,kao i svaki put,docekalo ju je mnostvo (poslovnih) obaveza no,danas se jednostavno nije htjela uzrujavati zbog toga i sve sto joj je to jutro donijelo,prihvatala je sa smijeskom.
Iako je uvijek bila nasmijesena,njene kolegice,Danielle i Lorelai su primijetile da je danas ipak poseban dan.
„Zelimo cuti sve,u detalje.Upoznala si nekog zanosnog,zgodnog i sarmantnog frajera i izlazis s njim na veceru ili si vec bila,ha?“ – Rece Lorelai.
Nastavak price u slijedecem postu...

Komentiraj ( 132 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Djordje Balasevic

Ali, postoje u nama neke neprevodive dubine,
postoje u nama neke stvari neprevodive u reci, ne znam..."
(Djordje Balasevic - Provincijalka)
- "Pusti da se svetla svud priguše,
sačeka poslednje zvezde namiguše,
vuče mi rukav: "Idemo!"
Plaši me on, gde si ti? Hiljadu se stvari moglo desiti..." (Djordje Balasevic - D moll )
- "Uzme me u svoju tamnu kočiju.
Nebo primi boju tvojih očiju.
Znam taj put, to je prečica za bol." (Djordje Balasevic - D moll )
- "Ne gledam filmove iz ranih sedamdesetih,
dosta je suza i rastanaka nesretnih.
Ko takve stvari snima? Baš čudnog sveta ima,
tako se lako rasplaču." (Djordje Balasevic - Ne volim Januar )
- "Na jastuku... Bdim na ponoćnoj straži kao stari posustali ratnik
Kom svaki put od riznice neba jedva zapadne mesečev zlatnik...
Pod oklopom drhti košuta plaha večno gonjena tamnim obrisima straha
Koja strepi i od mirnih obronaka sna..." (Djordje Balasevic - Nedostaje mi nasa ljubav)
- "Kad potražim put u središte sebe, staze bivaju tešnje i tešnje..." (Djordje Balasevic - Nedostaje mi nasa ljubav)
- "Zivot je more, pucina crna,
po kojoj tonu mnogi sto brode.
Nije mi srce plasljiva srna.
Ja se ne bojim velike vode." (Djordje Balasevic - Zivot je more )
- "U jutra rana plase me senke
minulih dana.
Secanja mutna kao u lazi,
kao u snu..." (Djordje Balasevic - Zivot je more )
- "Ipak se borim, ipak se nadam,
sve manje letim, sve vise padam,
i sve su jace ruke sto me vuku dnu..." (Djordje Balasevic - Zivot je more )

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee