body [° Story about Melanie Stewart & her life ° [ <3 - Magic dreams - Blog.hr body

četvrtak, 05.06.2008. 17:28

[° Story about Melanie Stewart & her life ° [ <3

Magic dreams je opet tu.
O cemu je ona proteklih dana razmisljala...- Kad sam TE upoznala,jos uvijek sam bila malena djevojcica,prepuna snova i nadanja.Djevojcica koja je nakon sto je izgubila tebe izgubila sjaj u ocima,izgubila one nevine,djetinjaste snove.Djevojcica koja je zbog tebe prerano pocela odrastati i,nocima plakala u sobi dok su njeni prijatelji tek poceli otkrivati svijet ljubavi i patnje.Nisu znali koliko ljubav boli,ne na onakav nacin na koji sam ja znala.
I,na neki cudan nacin,i dalje ne zalim zbog nas.Naprotiv,sretna sam jer smo ja i ti postojali.I,da mogu vratiti vrijeme,opet bih sve ucinila kao sto zaista i jesam.Sad sam jos sigurnija da se sve dogadja s razlogom.Iako sam prerano otkrila koliku patnju ljubav moze prouzrokovati,sretna sam jer me upravo to ucinilo mnogo jacom i zrelijom.
Hvala :*)
- Koliko puta..Koliko puta smo razmisljali o tome koliko je netko dobra osoba i da bismo trebali obnoviti prijateljstvo sa tom osobom.No,ta scena brzo iscezne iz glave.Jurimo za,naizgled bitnim stvarima.Cesto nam na um padne netko drag ali jednostavno nemamo vremena za tu osobu ili barem mislimo da nemamo.Uvijek nam se na putu nadje nesto vazno,neodgodivo.Neprestano odbijamo pozive za izlazak,mislimo da ce doci pogodnije vrijeme za to,a ne shvatamo da drugog vremena mozda nece ni biti...

Sada slijedi prica ciji nastavak objavljujem u iducem postu.Uzivajte,najdrazi moji.

Story about Melanie Stewart & her life
Melanie Stewart se priblizavala tridesetoj godini. Visoka,egzoticna izgleda ; sive,pomalo kose oci,mekana kosa boje meda,duga i elegantno jednostavna.Melanie je izuzetno lijepa i ima kvocijent inteligencije 180,a priroda se pobrinula za ostalo.No,otkrila je da njen izgled nije tolika prednost kao sto odredjene osobe misle.Naime,muskarci su je neprestano salijetali ali..Nijedan se nije potrudio da ju doista upozna.Osim dviju tajnice koje su radile u odvjetnickoj tvrtki,Melanie je ondje bila jedina zena.
Iako je imala i vise nego dovoljno klijenata,nikad se nije bunila kad bi joj vlasnik tvrtke u kojoj radi,rekao da preuzme jos jednog klijenta.
Znala je da nije pametno buniti se.
No,ovaj klijent se po necemu razlikovao od ostalih.
Oliver Burton.
Poznat i ugledan odvjetnik ali ujedno i kandidat za guvernera.Pored toga,glasio je za najpozeljnijeg nezenju i nerijetko su ga uporedjivali sa,nama svima veoma dobro poznatim,Bradom Pittom.
Jako privlacan,crne,neukrotive kose,tamnih ociju,atletske gradje i osmijeha. – To bi bio Oliverov kratak opis.
Kad je Oliver usao u njen ured,toplo se nasmijesio.
„Mnogo sam cuo o Vama.Ne mogu opisati koliko mi je drago sto cete upravo Vi,Melanie voditi moju kampanju. – Rekao je.
Bio je sve ono sto Melanie uistinu nije ocekivala.Iz njega je zracila krajnje ocaravajuca iskrenost.Melanie je na trenutak ostala bez rijeci,a to se uistinu rijetko dogadjalo.
Pocnimo od pocetka.Zasto se kandidirate za guvernera ?
- „To je vrlo jednostavno,Melanie.Ovo je prekrasna drzava ali nas mnogi smatraju primitivcima.Zelim promijeniti tu sliku o ovoj drzavi.Povijest ove drzave je uistinu zanimljiva i postoji mnogo toga zbog cega bi mi,kao njeni stanovnici trebali biti ponosni.Imamo najljepse krajolike na svijetu ; uzbudljive spilje,rijeke,brojne historijeske gradjevine ; sve.I ne zelim da smo samo mi upoznati s tim,zelim s tim upoznati i ostatak ovog svijeta.“
U njegovom govoru se mogla uociti izvjesna nota optimizma.
„Melanie,dakako da kampanja nece uspjeti ako i vi ne budete vjerovali u sve ovo kao i ja.“ – Rece on,sa blagim osmijehom.
„Vjerujem.Doista se radujem ovome.“ – Rece ona,iskreno.
Ubrzo su zavrsili.Nakon sto su se pozdravili,Oliver se okrenuo i otisao u ured Jima Taylora,vlasnika spomenute odvjetnicke tvrtke.Imao je jako lijep hod.Djelovao je kao da ima odredjenu dozu samopouzdanja u sebi,sto ne mora da bude losa stvar.
Ubrzo nakon njegova odlaska,doslo je vrijeme za pauzu koju je Lorelai odlucila iskoristiti za rucak sa najboljom prijateljicom,Juliom.
Julia je bila zgodna zena,prodornih tamnih ociju i duge tamne,njegovane kose.Melanie i Julia su bile prijateljice gotovo dvije decenije.Obe su bile britkog uma,inteligentne,duhovite i,naposlijetku izuzetno lijepe.
Julia je zastupala velike korporacije u pravnim sporovima i radila samo na tuzbama,sto je u velikoj mjeri odgovaralo njenoj,pomalo agresivnoj prirodi.
„I kako si mi?Je li se dogodilo sta novo?“ – upitala je Julia.
„U biti,nista narocito.Osim...“
„Osim? Osim cega ?“ – Radoznalo je upitala Julia.
„Vjerovatno si cula za Olivera Burtona.Izgleda da cu voditi njegovu kampanju.“ – Rece Melanie ponosno.
„Da pogodim..Uzasno je zgodan i svidja ti se.Ne bi ti zamjerila ako je tako.Iskreno,ne znam kako bi se ponasala da se on nadje u mojoj blizini.Bolje da ne razmisljam.“
„Odvratna si!Nisam mislila na to.U redu,zaista je zgodan ali ne moze mi se svidjati netko koga prvi put vidim.No,ucinio se kao iskrena i inteligentna osoba ali to sam i ocekivala,nakon sto sam procitala neke clanke o njemu.“ – Rece Melanie.
„U redu,draga.Kako ti kazes.“ – Rekla je Julia i nasmijesi se.

NASTAVAK U IDUCEM POSTU : )
Do tada,najljepsi pozdrav od Vase Lane : )

Komentiraj ( 133 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Djordje Balasevic

Ali, postoje u nama neke neprevodive dubine,
postoje u nama neke stvari neprevodive u reci, ne znam..."
(Djordje Balasevic - Provincijalka)
- "Pusti da se svetla svud priguše,
sačeka poslednje zvezde namiguše,
vuče mi rukav: "Idemo!"
Plaši me on, gde si ti? Hiljadu se stvari moglo desiti..." (Djordje Balasevic - D moll )
- "Uzme me u svoju tamnu kočiju.
Nebo primi boju tvojih očiju.
Znam taj put, to je prečica za bol." (Djordje Balasevic - D moll )
- "Ne gledam filmove iz ranih sedamdesetih,
dosta je suza i rastanaka nesretnih.
Ko takve stvari snima? Baš čudnog sveta ima,
tako se lako rasplaču." (Djordje Balasevic - Ne volim Januar )
- "Na jastuku... Bdim na ponoćnoj straži kao stari posustali ratnik
Kom svaki put od riznice neba jedva zapadne mesečev zlatnik...
Pod oklopom drhti košuta plaha večno gonjena tamnim obrisima straha
Koja strepi i od mirnih obronaka sna..." (Djordje Balasevic - Nedostaje mi nasa ljubav)
- "Kad potražim put u središte sebe, staze bivaju tešnje i tešnje..." (Djordje Balasevic - Nedostaje mi nasa ljubav)
- "Zivot je more, pucina crna,
po kojoj tonu mnogi sto brode.
Nije mi srce plasljiva srna.
Ja se ne bojim velike vode." (Djordje Balasevic - Zivot je more )
- "U jutra rana plase me senke
minulih dana.
Secanja mutna kao u lazi,
kao u snu..." (Djordje Balasevic - Zivot je more )
- "Ipak se borim, ipak se nadam,
sve manje letim, sve vise padam,
i sve su jace ruke sto me vuku dnu..." (Djordje Balasevic - Zivot je more )

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee