body Ti mislis da je ljubav mirno more da bi njime plovili...Ne,to nije ljubav ! - Magic dreams - Blog.hr body

srijeda, 07.05.2008. 20:05

Ti mislis da je ljubav mirno more da bi njime plovili...Ne,to nije ljubav !

Nikad ne ides putem kojim bi trebao.Nikad ne kazes rijec koju bi trebao...Ceznem da ti otkrijem svoje najskrivenije osjecaje.Ceznem,ceznem za tim ali strahujem da ces mi se nasmijati.Samoj sebi se smijem i svoju tajnu odajem u sali..Olako shvacam svoju bol ali ti nikako da shvatis...Ceznem da upotrijebim najljepse rijeci koje cuvam iskljucivo za tebe ali se ne usudjujem jer se plasim da mi neces uzvratiti istom mjerom,a ni samu pomisao na to ne mogu podnijeti...I opet,dane i noci provodim neprestano misleci o tebi i pisuci stihove o tebi,o neizmjernoj ljubavi koju osjecam..I pitam se sto ti radis..Osjecam miris tvoje kose,tvoj poljubac za laku noc koji mi upucujes svaku vecer i ceznem da si tu kraj mene...Ti si leptir sna...Kao noc si – sutljiv i zvijezdan..Jedna tvoja rijec i pogled bit ce sasvim dovoljni.Nista vise od toga ne trazim jer sam savrseno dobro svjesna da vise od toga,od tebe nikad necu dobiti..Tvoja odsutnost me lomi i unistava..Osjecam da tonem..Dotakla sam dno..Ali idem da te trazim jer moram...Idem da te otimam iz tame sna..Ceznem za tobom,za nama..Za onim sto smo nekad bili.Svaku vecer,u snu te tiho dozivam ali ti kao da ne cujes..Kao da ne osjecas svu moju bol..Svu ljubav koja me svakim danom polako unistava.Kada ti bude potrebna potpora ili bilo sto,ja zauvijek bit cu tu – uz tebe.I sto god da se dogodi,voljet cu te.Svakim danom sve vise i vise....

Komentiraj ( 125 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Djordje Balasevic

Ali, postoje u nama neke neprevodive dubine,
postoje u nama neke stvari neprevodive u reci, ne znam..."
(Djordje Balasevic - Provincijalka)
- "Pusti da se svetla svud priguše,
sačeka poslednje zvezde namiguše,
vuče mi rukav: "Idemo!"
Plaši me on, gde si ti? Hiljadu se stvari moglo desiti..." (Djordje Balasevic - D moll )
- "Uzme me u svoju tamnu kočiju.
Nebo primi boju tvojih očiju.
Znam taj put, to je prečica za bol." (Djordje Balasevic - D moll )
- "Ne gledam filmove iz ranih sedamdesetih,
dosta je suza i rastanaka nesretnih.
Ko takve stvari snima? Baš čudnog sveta ima,
tako se lako rasplaču." (Djordje Balasevic - Ne volim Januar )
- "Na jastuku... Bdim na ponoćnoj straži kao stari posustali ratnik
Kom svaki put od riznice neba jedva zapadne mesečev zlatnik...
Pod oklopom drhti košuta plaha večno gonjena tamnim obrisima straha
Koja strepi i od mirnih obronaka sna..." (Djordje Balasevic - Nedostaje mi nasa ljubav)
- "Kad potražim put u središte sebe, staze bivaju tešnje i tešnje..." (Djordje Balasevic - Nedostaje mi nasa ljubav)
- "Zivot je more, pucina crna,
po kojoj tonu mnogi sto brode.
Nije mi srce plasljiva srna.
Ja se ne bojim velike vode." (Djordje Balasevic - Zivot je more )
- "U jutra rana plase me senke
minulih dana.
Secanja mutna kao u lazi,
kao u snu..." (Djordje Balasevic - Zivot je more )
- "Ipak se borim, ipak se nadam,
sve manje letim, sve vise padam,
i sve su jace ruke sto me vuku dnu..." (Djordje Balasevic - Zivot je more )

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee