Image Hosted by ImageShack.us Želim Vam ugodan boravak na stranici
Tražilica:

Edin Mujčin u Kamen Ingradu - Igy-Sportske zanimljivosti - Blog.hr

Igy-Sportske zanimljivosti

utorak, 28.06.2005.

Edin Mujčin u Kamen Ingradu

Dojučerašnji vezni igrač zagrebačkog Dinama, 35-godišnji Edin Mujčin novi je član Kamena Ingrada. Mujčina je jučer novinarima predstavio predsjednik veličkog prvoligaša Vlado Zec. Popularni Deda potpisao je jednogodišnu vjernost klubu iz Velike, za koji će nastupati s brojem 10 na leđima.

- Možda je za sve malo iznenađenje moj potpis za Kamen Ingrad, do kojeg je došlo nakon kontakta s Joškom Popovićem. Ispričavam se ljudima iz Hrvatskog dragovoljca gdje sam praktički sve dogovorio, no odlučujuća bila je moja želja za još jednom prvoligaškom sezonom. Vjerujem da će imati razumijevanja. Inače, ovdje mi je bliže obitelj i brat Zemir, koji igra u požeškom drugoligašu Slavoniji, što je također bilo bitno za moju odluku - kazao je Mujčin.

- 22:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #