< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Kome ces sad otrovat dusu...
Prodavat istinu za laz
kada mizerju samo znas...
Kome ces sad otrovat dusu...
Za sve govorit 'dobro je'
kad sve po losem poslo je...



Subscribe Free
Add to my Page

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

 

 

srijeda, 10.10.2007.

Najmoje

Moj lijepi. Moj prekrasni. Moj najljepsi. Ne znam te ne voljeti. Pokazi mi kako. Zasto jos zadrhtim na spomen tvoga imena? Gdje je kraj ovoj agoniji…
Ne mozes me vise povrijediti. Potrosio si sve nacine… I sad prazna koracam kroz ove sive dane, trazim obrise tvoje, kradem tragove nase za sebe. Sebicno te cuvam jer ne mozes mi oduzeti nesto sto mi nisi nikad ni poklonio… Sama sam uzela neke tvoje njeznosti, izgubljene po džepovima… vjerojatno si zaboravio da ih imas tu negdje. Mozda su ostale od neke prosle ljubavi…
Prisvajas me sa najmanjim smjeskom. Bojim se tvoga dodira. Imas me, ni sam ne znas koliko. Vrati se tamo gdje nikada nisi ni bio, a trebao si. Zasto te ne prestajem trebati? Obozavam kada dises iz mene… u mene. Kada krades ono malo necega sto je ostalo u meni, sto jos mogu nazvati svojim.
Tuđi dodiri tako slu sturi. Tuđe ruke tako hladne, ne znaju milovati. Vjerojatno ni jedne vise nece znati… Ne onako kao ti.
Ponovo sam zaljubljena u tebe. Ponovo si otkrio ono u sebi zbog cega toliko dugo nisam odlazila onda kada sam trebala. Znala sam da imas to negdje u dubini tih ociju, da skrivas. I pokazao si mi. Na tren. Na jednu noc… I povukao me ponovo. U deveti krug pakla. Ne vracam ti se vise. Pomirila sam se da te ne mogu imati onako kako to zelim. Lakse je, priznajem. Pomirila sam se i prihvatila… I zasto me sada ponovo mucis?
Boze, pa jel moguce ovako voljeti?

|komentiraj 7| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>