< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Kome ces sad otrovat dusu...
Prodavat istinu za laz
kada mizerju samo znas...
Kome ces sad otrovat dusu...
Za sve govorit 'dobro je'
kad sve po losem poslo je...



Subscribe Free
Add to my Page

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

 

 

srijeda, 22.08.2007.

Bio grad na Dunavu :)

Kada sam saznala da je plan konačan, da cu stvarno taj i taj dan ici za Beograd, sva oduševljena sam to objavila na sve strane. Nisam ni znala da su toliki ljudi već bili tamo, a šute o tome kao da ih je sramota.
Tek nakon što sam ponosno rekla da ne mogu dočekati da prvi put diživim taj grad, počela sam slušati ruđa iskustva. Ljudi su se otvorili. Svima je grad prekrasan, svi su imali divna iskustva... svako ima neku svoju priču.

Bila sam u Beogradu puna tri dana. I zabavila sam se kao nikad u životu. Nisam vjerovala da se to sve događa oko mene, mislila sam da sanjam. Zaljubljeno sam gledala Dunav...

Kalemegdan… Ada ciganlija… Banovo brdo… Knez Mihajlova… Sava… ušće Dunava… splavovi… cigani… violine… košutnjak… Beogradska kapija...
Predivan grad, nemam prigovora. No ne vjerujem da bih mogla tamo ostat živjeti (iako sam dobila ponudu :)).
Kažu mi da crnogorsko vino ne valja.. Pa onda očito nisu pili pravo vino! Tako malo pripitu odveli su me na neki prekrasan splav. Ja pametna kakva jesam, ponjela sam sa sobom cd sa klapama i tamburasima. Naravno. nitko dovoljno trijezan se nije našao da me spriječi da to ne pustim. Samo sam čekala kad ću završiti u Savi, pogotovo kad budu čuli naglasak. Ali… Gle čuda! Vlasnik je pojačao glazbu iliti muziku :)) I u roku tri minute svi su pjevali kao jedno, nekima su pogledi bili zamagljeni što od vina, što od suza! Pjevali su klapske pjesme, tamburaške… cigani su pratili… Neopisiv osjećaj…

Nakon toga pjevale su se starogradske pjesme… Osam tamburaša s petrovaradina… Kako mi nedostaješ…Nitko nije mogao ostati ravnodušan. Ježila sam se... Suze su potekle proporcionalno s litrama crnog vina…

To je bilo prvu večer. Sljedeći dan sam se pojavila i … repete! Mala Osječanka. Novi nadimak :) U tri dana najviše sam spavala na putu natrag. Nisu htjeli da odem, a nije ni meni bilo lako otići nakon tako predivnih večeri. Ostavila sam im cd :) Vraćam se… samo ne znam kada i s kim. Ima li dobrovoljaca??? :))

|komentiraj 4| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>