lijenima su uvijek praznici (ignavusi)

četvrtak, 30.09.2004.

nemam inspiracije za naslov

Prijatelji iz Portugala su se danas pokupili, ajme već mi fale. Sad će malo mantat po Sloveniji pa u nedjelju stižu doma. I nek se požure, moraju mom dragom odnijeti poklon:) Mene nešto malo želudac muči ali ja i dalje pušim i pijem svoju nesicu pa ćemo vidjet tko je jači!

Inače, neki dan sam bila na kavi s nekim, više se ne sjećam s kim, ali prisjetile smo se onog starog, neostvarenog, pakta. Mislim da sam već pisala o tome. Uglavnom, dogovorile smo se da otvorimo zajednički račun i svaka stavlja godišnje po sto kuna i sve te pare na kraju dobi ona koja će se zadnja udati. I ništa od toga. Dajte žene pa idemo to realizirati!
Znate šta? Više mi idu na jednu stvar priče o jakim emancipiranim ženama. Sve je to super-divno-krasno, ali ne vjerujem da itko može biti zaista sretan zauvijek sam. Super je biti jedno vrijeme sam, radiš što hoćeš, imaš vremena za sebe i sve što želiš raditi i, što je najvažnije, upoznaš samu sebe. Ja sam vrlo često bila u takvim stanjima. Nikad mi nije falio dečko, volim izlaziti s ekipom, one night stands i sve to. Ali nikada nisam poželjela ne upoznati nekoga, ne udati se jednog dana. Ma ne moram se ni udati, samo da imam nekoga koga volim i tko voli mene. Mislim da bi bilo jako žalosno provesti cijeli život sam. Ono da nikad ne upoznaš nekog s kim bi živjela ili za kog bi se udala. Ali isto mi se gade žene koje idu u suprotne krajnosti; moram se udati, moram se zaljubiti, u bilokoga!! Možda je to i žalosnije od one prve kategorije. Udat će se za bilokoga, tek tako da ne bude sama. Pa jebeš nju, sjebat će nekom jadniku život.

Stvarno sam se smekšala, nešto često pišem o vezama, braku, djeci. Ne otkucava mi biološki sat, samo ... lijepo je imati nekoga tko ti svaki dan kaže da te voli. pusa svima od dee dee

- 19:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 28.09.2004.

malo san maka

Spremam dragom poklon iznenađenje i totalno sam sva u tome:) Jako jako mi fali i baš se veselim što ću ga iznenaditi s ovime. Totalno će biti slatko, hvala Fanny što mi pomažeš u izvedbi! Već ludim zbog ove veze na daljinu ali zato znam da ću uživati u susretima koje smo dogovorili. Joooj da mi je vidjet njegov izraz lica kad otvori poklon (ne, neću ja gola iskočiti, makar to nije loša ideja za slijedeći put).
Idem sad kafenisat s fanny i planirati dalje realizaciju poklona;) bjs od dee dee

- 17:21 - Komentari (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.09.2004.

zapravo ljubav

Napokon sam pogledala taj film a i činilo mi se kao zgodan naslov za ovaj post. Naime kontaktiralo me par ljudi oko mog zadnjeg posta. I svima se učinilo kao da pišem o njima. MC ja sam centar fakin svijeta. Možda nisam bila dovoljno jasna, jebiga od ljubavi mi je pomućen mozak. Što sam htjela reći je da mi cure raspravljamo o muškarcima koji zauzimaju bitno mjesto u našem životu. Meni je u zadnjih godinu dana takvih bilo dva, računajući ovog sadašnjeg. A 'jebiga dogodilo se' frajeri ... o njima razmijenimo par rečenica, koje su otprilike ovakve: 'zabrijala sam s x, jebiga dogodilo se'. Onda frendice pitaju par pitanja tipa: 'tko je, što je, kako se to dogodilo?'. Kratki odgovori na to i pređe se na stanje na Bliskom istoku.

Nazvao me frend s čijim sam poznanikom zabrijala prije stvarno dosta vremena, i pitao me jel taj post bio o njemu. What the fuck?! Čovječe tema špijunske mreže je zapravo ljubav! Svoju energiju trošim na onoga prema kojem osjećam nešto. Curama prepričavam što mi je rekao onaj u koga sam zaljubljena. Onaj na koga ne mogu prestati misliti, zato i gnjavim frendice sa svim detaljima. Kad mi kaže nešto lijepo ja sam presretna i to želim podijeliti s curama da budu sretne sa mnom. Kad me na neki način povrijedi, onda sam jebiga povrijeđena i to želim podijeliti s curama da suosjećaju sa mnom i tješe me. Kad ne mogu protumačiti nešto što je rekao onda to želim podijeliti s curama jer su dvije ili tri glave pametnije od jedne. It's as simple as that. Cure dijele sve sa svojim prijateljicama, čak i kad je istina bolna ili sramotna. Dok očito muški (čast iznimkama) dijele sa svojim prijateljima ali preuveličavaju/uljepšavaju/izmišljaju istinu. Ja nemam potrebe za tim. Što će mi prijateljice ako im ne mogu reći istinu?

Inače nemam potrebe pravdati se ali htjela sam ovo raščistiti. Shvatila sam da će se neki ego maniaci prepoznati u mojim riječima i hani sori tu brst jor babl ali ne pričam o tebi! Ne pričam kako se ljubiš ili kojom brzinom otkopčavaš grudnjak. Takve sam stvari zaboravila. A uskoro ću ti zaboraviti i ime. Kao što se nadam da ćeš i ti meni. Imam muškarca u životu i jedan mi je dovoljan. dee dee

p.s. Tony daj stvarno vrati stari, gramatički korektni, logo. Ostalo mi se sve sviđa ali ova žena nikako i ne vidim kakve veze ima s ignavusima.

- 13:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 11.09.2004.

ignavus vulgaris

Koji savršeno ignavusovski dan. Znate onaj feeling kad potratite dan ali se uopće ne osjećate krivo zbog toga? E tako je meni danas. Naspavala se, jedna kava, druga kava, čitanje beletristike, kava, šoping...i navečer ne idem van, pogledat ću par filmova i nažderati se croissanta. Jer sutra opet uključujem savjest i počinjem učiti.

Ah da, bila sam na ispitu u petak, znala dva pitanja od tri pa odustala. Čak sam se ugodno iznenadila što sam toliko znala. Slijedeći rok je za tjedan dana a još puno puno treba ući u ovu plavu glavu. Bilo bi super kad bi mogla cijelu literaturu spržiti na neki čip i umetnuti ga u glavu. Nije meni problem učiti nešto što me zanima al kad učim gluposti brate sposobna sam buljiti u zid tri sata samo da ne gledam u knjigu. Da nisam tolika kukavica oprobala bi varijantu s hands free-om i dobrom dušom na drugom kraju žice koja mi diktira. Al sam kukavica. U srednjoj školi sam prepisivala na svim predmetima osim jednog. 17 od 18 je dosta loša statistika. Na faksu se ne usudim, jer tu me ne bi samo opomenuli nego šutnuli s faksa. A to mi stvarno ne treba.

Danas je onaj dan kad mi fali dragi. Baš mi fali. Da je ovdje ljenčario bi sa mnom. To je najljepši aspekt ljubavi, kad možeš s nekim ne raditi ništa, ne pričati, a opet vam je lijepo i razumijete se. Ali on nije ovdje, 3000km je daleko. Uvjeravam samu sebe da nema veze jer sutra će opet biti dan kad mi neće falit i kad ću se pitat šta meni ovo treba? Tako sam rasporedila svoje osjećaje prema njemu na parne i neparne datume:) Ahh evo ga online je (veeeeliki smiješak) pa idem malo pričati s njim. jebeš ove veze na daljinu! Želim ga sada tu a najviše što mogu dobiti su slova na ekranu i glas na telefonu. Ali takva veza ima i dobrih strana. Jako dobro upoznaš nekoga kad jedino što možete raditi je pričati. Svaki dan, par sati. A onda kad se napokon vidite svjesni ste da imate limitirano vrijeme i ne tratite ni sekunde. Muaaahhh jedva čekam da me zagrli sa svojim snažnim rukama!

Budite mi pozdravljeni, idem ja gnjavit dragog dok mi se ne ispeku croissanti, pusa od dee dee

- 19:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 06.09.2004.

Lijenima više nisu praznici

Došao je i taj dan kad objavljujem da mi je voda došla do grla iliti d šit hez hit d fen i nema više lakoćemo. Ispiti su tu, ljudi, tu su! Znam da sam vjerovatno zadnja koja je to shvatila, ali bila sam do faksa danas i ugledala ljude kako nervozno prpaju po skriptama čučeći na hodniku čekajući svojih pet minuta slave. Ma učim i ja nešto u zadnje vrijeme ali ništa ozbiljno, a sada shvaćam da neću ni stići. Bit ću sretna ako išta polovim na dekanskom. A vratila se početkom 8.mj. da učim. Glupača.

Fanny dolazi kod mene svaki dan da provjeri jesam šta naučila. Ispituje me na takav način da imam osjećaj kao da sam ponovno u nižim razredima osnovne škole i roditelji me ispituju tablicu množenja. S time da mi je tablica množenja išla puno bolje od ispitne literature. A uvijek sam bila anti-talent za matematiku.

Kad se ne uči priča se o Portugalu. Ovo je već postala opsesija i bojim se za svoje mentalno zdravlje. Gdje god se u kući okrenem vidim neki portugalski motiv. A kad Lino Červar pozove Hrvate da izvjese zastave na prozor stvarno to i želim napraviti al jebiga kad stvarno nemam hrvatsku zastavu. Ako izvjesim portugalsku bojim se da ću izazvati međunarodni incident. Onda mogu policiju dočekati uzvikujući s balkona "ovo je Portugal".

Moj dragi priča o djetetu. Ne bilokojem nego našem. Kao u mi i dijete, dijete i mi. I da bi bila odlična majka. Što znači da nisam jedina koja gubi mentalno zdravlje.

Slika je iz brdovitog sjevera Portugala. Al izgleda usrano u ovoj smanjenoj rezoluciji. Idem jesti, kao nisam dugo. bjs dee dee

- 20:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 05.09.2004.

La Vita É Bela

Wedding

i'm back ;)

My friend married today was so great ;) i can fly, i can fly...

in the morning was a dark day, raining and so dark, sudently when we go out from home
sun was beautiful, and great colors design this beautiful and happy day ;)

The happy couple wait with baited breath, a promise shared in life until their death. It’s clear to see their love resides and lives, inside this place of worship where we stand. Their vows are made, their hearts inside a band of love so true, that each the other gives.

The declaration made, the moment’s gone, their smiling eyes of bliss, so very clear. They share a tender kiss, forever they are unified as one. Today another chapter starts in life.
Congratulations to you...

now i need to rest, my footh hurts so much of this great night and i didnt drive my car cuz i'm a little drunk heheh

peace and love to you all

Seargent Sexy

- 03:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #