četvrtak, 29.03.2007.

Sušta Suštinska Suština

14.30
- Aj molim te, spakuj mi na mail sliku, podatke, naziv izložbe i par rečenica, ali onako suštinskih o slikama, da postavimo najavu na sajtu.
- Ma okej, nemaš nikakve frke, evo čim stignem sa arbajta to ti sve pakujem.


18.10
Prvi deo pakovanja i optimizacije protekao okej. Save for web. Ende.
Drugi deo sa podacima urađen glatko ko po loju. Ime prezime i to je to. Ostali podaci se uzimali nisu. Ipak ne konkurišem za rad u nekom renomiranom butiku, gde mislim da bi mi pored obima sisa, guzica, vrata, ušiju i čega sve ne (pravi stočni sajam) uzeli mere, te sam samo ispisom imena i prezimena zadovoljna.
Ajmo dalje. Naziv izložbe.
I to se iskristalisalo (palo u etar) u jeku slikanja, na pola flaše vina sa prijateljem u ateljeu, dok smo pravili skice za neke etikete vina. Nako usput. Prave stvari se, čini mi se, stvarno dešavaju onako usput dok radiš ne znam ni ja kako važne stvari.
I to znači imam.
Okej.

21.45.
Aj sad par rečenica, podvlačim suštinskih o slikama.
Hm. Prvo aranžman. Kafa. Muzika. Klompe. Namontiraj komp prema krevetu. Otvori slike.
E de sad mali i misli malo!
To što ti se motalo po glavi dok si brljala se puj pike ne važi, nego sad kao tome mora ozbiljno da se pristupi i da se sažme u par rečenica.

Krenem. Šta krenem? Radi mi samo prvih nekoliko reči, koje su za bljuvanje i backspace!
- E, a jel mogu brate esej da ti napišem ili vic, ovo ne ide!
- Pa daj bre, moraš to nekako. Ti najbolje znaš šta si htela da kažeš!


O ma NIJESAM govornik sunce mu poljubim. A NIJESAM ni pisac. A ne umem ni u tri rečenice da kažem šta mislim.
Jel' to dobro ili nije?

O svojim slikama nemam stav. One su naslikane.
Okrenute zidu, ne gledamo se više. Ne uznemiravam ih.
Usisam oko njih. Provetrim ih da se ne bi slepile. Okrenem ih s vremena na vreme zbog ramova da dišu. Eto to umem.
Ali tri rečenice.
Suštinske!!!
To suštinski mi možda pravi kočnicu. Da je bar rekao, daj tri rečenice ili par reči, možda bi stvari išle lakše. Ali ovo.
- A šta kažeš da ovo bude prva izložba kod Vas bez ikakvog opisa? Nako, samo slika? Šta fali, kome se gleda, gleda se. Kome se ne gleda neće mu vala ni proročanstvo da ga napišem pomoći.
- Ej. Sedi tu i piši.

Tu tuuuuuu, tu tuuuuuu.

Okej. Ajmo jovo nanovo.
Blank document.
Ali sad smutim ness. Možda je do kofeina. U međuvremenu pročitam tuđih najava, smislenih tro-rečenica i sve mi to dobro. Fino to ljudi o sopstvenoj viziji rekli. Pismen svet.

A ja napisah pišljiv post.

22.17
Blank document.
Save for tomorrow.

Image Hosted by ImageShack.us





- 22:22 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


<