petak, 16.03.2007.

Pato(s)logija


Misterija ljudske znatiželje mi je misteriozna.
Ali misterija ljudske patologije je ipak nešto što mi diže kosu na glavi.
Keyword analiza putanja ka ovom blogu today stoji vako:
Sex u hulahopkama
Aparati za provlačenje kartice
Goli dupeta
Mark Rothko

i sve mi je ovo sasvim sasvim okej.

Ali:
GOLE DEVOJČICE TRAŽE SEX!!!

Hm, ako je verovati ispravnosti putanje servera, (tj. ako za računarom sedi neko ko se ne razume mnogo u zamenu proxy servera), putanja nam stiže tačno sa Kalik informatike, šta god to i gde god to jebeno bilo.
Image Hosted by ImageShack.us


Mislim, da pojasnimo.
Ja nisam majka. Ali možda jednom nameravam da budem. I to možda majka baš neke devojčice.
Koje sudeći po potražnji, tako same od sebe hodaju gole i traže sex!

E moja bolesti, uzela si maha!
- 14:26 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


<