HILJADU PITANJA

18.09.2019.



slika: digital art

Ponekad tražim
mrvu realnosti
u ovom nerealnom
sistemu mojih misli,
ostavljam za sobom
hiljadu pitanja,
ali odgovore ne nalazim.

U začaranom krugu
uzimam drugo mesto
pa u svojoj tišini
pritiskam bol.

Mali je svemir,
da preuzme moje reči
i olakša misli.

U čijoj igri,
da utisnem ovaj žig
što me peče
i duboko boli
ostavljajući ranu otvorenu?

Posmatram vreme
koje pored mene trči,
poturam se,
da me okrzne
i slučajno gurne u ambis
gde mesta ima
samo za mene,
da obučem tamu
i olakšam svoja jutra
puna čežnje.

Možda je smisao
u ćutnji začela neku nadu,
možda su moji snovi
samo zabluda
za jedan osmeh.

Opet tragam
za nekom molbom,
da isparam glas
u jedno ime koje dozivam.

Dan, tako je dug
za ovu bol
što okom teče
jako je mali,
treba mi mir,
da sklopim oči.


...milica.v

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.