< | rujan, 2012 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
U nekoliko prethodnih članaka mogli ste se informirati o smještaju i hotelima u Zagrebu. Predstavili smo sadržaje koji se nude turistima i posjetiteljima, vrste i kategorije smještaja, usluge i ponudu, a danas su na red stigli i poslovni gosti, kojima se osim noćenja, u hotelima nude i posebne prostorije za sastanke, takozvane konferencijske dvorane. One se posljednjih godina sve češće koriste za potrebe poslovnih ljudi i tvrtki. Što su konferencijske dvorane? Konferencijske dvorane su prostorije namijene organizaciji raznih konferencija, od onih za novinare do onih poslovnih, koje uključuju širok raspon seminara, kongresa, skupova, okruglih stolova, prezentacija. Osim toga, prigodne su i za posebne prilike, poput vjenčanja, krstitki, svečanih prijema i zabava i dvorane se posebno prilagođavaju takvim prigodama. Obično se radi o vrlo prostranom i ugodnom ambijentu nešto veće kvadrature. Iako će veličina i izgled ovisiti od hotela do hotela, neke od standardnih karakteristika su predvorje većeg kapaciteta koje se uobičajeno koristi za osvježenje u pauzi, postavljanje izložbenog prostora ili promotivnih materijala te drugih potrebnih sadržaja. Tu uglavnom nema prostora za sjedenje, nego se radi o otvorenom prostoru za druženje i razgovor. Kvalitetna tehnička podrška Ostatak je predviđen za potrebe konferencije i sudionika. Raspored smještaja i ostalog sadržaja je proizvoljan i ovisi o prostoru, ali je prednost što se može lako presložiti ovisno o željama i potrebama gostiju. Ako je predviđen dolazak većeg broja sudionika, pripremit će se potreban broj stolica, stolova i svih materijala za praćenje sastanka. Za to je zaduženo osoblje hotela koje je na usluzi i za sve ostale organizacijske poslove. S njima u dogovoru birate presvlake na stolicama, oblike i boje stolnjaka, cvjetnu dekoraciju, jačinu osvjetljenja i slično. Većina hotela nudi i dobru tehničku podršku u vidu dobrog ozvučenja, razglasa, te neizostavnih pomagala poput projektora i platna te naravno pristupa internetu. U ponudi je i zakuska Kako bi poslovno druženje doista bilo na najvišoj razini, konferencijske dvorane u ponudi imaju i vrlo prigodne zakuske. Pripremljene uglavnom u njihovim restoranima, raznih ponuda i menija, ovisno o vašim željama, olakšat će brigu o uvijek zahvalnom osvježenju na ovakvim vrstama sastanaka ili domjenaka. To mogu biti samo kava i pecivo, ali i kokteli te ručak, odluka je na vama, a možete birati između ponuda brojnih hotela u Zagrebu. Tako recimo Palace Hotel u Zagrebu nudi nekoliko menija, ovisno o godišnjem dobu. Također, u ponudi ima dva salona i jednu dvoranu. Saloni primaju po 50 i 25, a dvorana 100 gostiju. Cijena najma uključuje potrebnu tehničku opremu poput „flipcharta“, odnosno ploče za pisanje s velikim bijelim listovima, idealne za seminare i prezentacije, projekcijsko platno i LCD projektor, također vrlo prikladne za vizualni doprinos prezentaciji. Moguće je dogovoriti i najam razglasa, simultanog prevođenja te cvjetne dekoracije. Konferencijske dvorane u hotelima, zbog svega navedenog, bit će idealan izbor za svaku poslovnu, ali i bilo koju drugu svečanu prigodu jer osim što je sve dostupno na jednom mjestu te se ne mora brinuti o organizaciji, nabavi hrane, mjestima za sjedenje i parkiranje te pratećoj i potrebnoj opremi, ako je potreban i dulji boravak, hoteli nude posebne pakete. Tako ih možete unajmiti i s noćenjem, doručkom i ručkom, ovisno što vam treba. |