Predsjednik:
< | studeni, 2011 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Datumi su okvirni i rezervirani su za navedene aktivnosti. Datumi su promjenjivi i na blogu cete biti precizno obavjesteni o definiranim datumima. 2011. 4.11. Ad hoc komisija Upravnog odbora HMS-a, Središnji ured HMS-a, Trebez 25, Zagreb 9-12.12. sudacki ispit EMA-e, Rumunjska 2012. 2-8.1. Temeljna i napredna trenerska škola 14-15.1. Ispiti trenerske škole 22.1. Skupština HMS-a 28.1. Prakticni ispiti Temeljne trenerske škole 31.1-11.2. Footsal 10.3. zupanijska i regionalna prvenstva 11.3. zupanijska i regionalna prvenstva 17.3. zupanijska i regionalna prvenstva 18.3. zupanijska i regionalna prvenstva 23.3. zupanijska i regionalna prvenstva 24.3. zupanijska i regionalna prvenstva 31.3. zupanijska i regionalna prvenstva 1.4. zupanijska i regionalna prvenstva 4-6.5. Drzavno prvenstvo 11-13.5. Drzavno prvenstvo 18-20.5. Drzavno prvenstvo 30.8-2.9. Europsko prvenstvo mazoretkinja 6-9.9. Europsko prvenstvo mazoretkinja 13-16.9. Europsko prvenstvo mazoretkinja Temeljem Statuta HMS-a administracija HMS-a raspisuje natječaj među svojim članovima: ORGANIZACIJA DRŽAVNOG PRVENSTVA REPUBLIKE HRVATSKE Rok za prijavu kandidata: do 9.1.2011. Uvjeti: Svi uvjeti iz elaborata organizacije Prvenstva, objavljeni u formi 15 HMS-a i na ovom blogu - potencijalnim kandidatima dostavljamo iste na zahtjec Po odluci kandidature grad domacin dobija sve manuale (podsjetnike) za organizaciju prenstva, te manuale za pojedine sluzbe. ORGANIZACIJA SKUPŠTINE HMS-a Rok za predaju kandidatura: do 30.11.2011. Uvjeti: 1. dvorana sa minimalno 60, a optimalno 100 sjedećih mjesta od 8:00 do 18:00 sati 2. minimalno 2 stola, a prednost ako organizator može osigurati stolove za 40 sudionika 3. Skupština se mora organizirati izmedju 28. 1. i 4.2. 2011. u subotu ili nedjelju, prednost nedjelja U kandidaturi se mora navesti: 1. Prihvaćanje uvjeta 2. Datum održavanja 3. Navesti sve dodatne uvjete koje želi, iako nemora organizirati organizator (prednost oni koji to mogu): - obrok za sudionike (za 70 sudionika, ili samo za delegate, tj. 40 osoba, po načelu cateringa, restorana, zakuske...) - voda i/ili drugi napitci tijekom skupštine - transfer delegata iz najbliže željezničke i autobusne stanice ORGANIZACIJA REGIONALNIH PRVENSTAVA 2011. Rok za predaju kandidature: 15.1. 2012. Regionalna prenstva održavaju se sukladno pravilnicima HMS-a za - Istočnu Hrvatsku - Središnju Hrvatsku - Sjevernu Hrvatsku - Zapadnu Hrvatsku - Južnu Hrvatsku Uvjeti: - sportska dvoranu parketa minimalno 40x20 metara sa minimalno 8 metara visine, bez ikakvih prepreka (ukljucujuci i visinske prepreke), na raspolaganju cijeli dan - sudačku prostoriju sa kompjuterom i printerom, te instaliranim Wordom i Excelom - dovoljna količina boje u printeru, te 500 listova papira za printanje - razglas dovoljne jačine da ozvuči sportsku dvoranu - voditelja programa |