Datumi su okvirni i rezervirani su za navedene aktivnosti. Datumi su promjenjivi i na blogu cete biti precizno obavjesteni o definiranim datumima.
2011.
4.11. Ad hoc komisija Upravnog odbora HMS-a, Središnji ured HMS-a, Trebez 25, Zagreb
9-12.12. sudacki ispit EMA-e, Rumunjska
2012.
2-8.1. Temeljna i napredna trenerska škola
14-15.1. Ispiti trenerske škole
22.1. Skupština HMS-a
28.1. Prakticni ispiti Temeljne trenerske škole
31.1-11.2. Footsal
10.3. zupanijska i regionalna prvenstva
11.3. zupanijska i regionalna prvenstva
17.3. zupanijska i regionalna prvenstva
18.3. zupanijska i regionalna prvenstva
23.3. zupanijska i regionalna prvenstva
24.3. zupanijska i regionalna prvenstva
31.3. zupanijska i regionalna prvenstva
1.4. zupanijska i regionalna prvenstva
4-6.5. Drzavno prvenstvo
11-13.5. Drzavno prvenstvo
18-20.5. Drzavno prvenstvo
30.8-2.9. Europsko prvenstvo mazoretkinja
6-9.9. Europsko prvenstvo mazoretkinja
13-16.9. Europsko prvenstvo mazoretkinja
Temeljem Statuta HMS-a administracija HMS-a raspisuje natječaj među svojim članovima:
ORGANIZACIJA DRŽAVNOG PRVENSTVA REPUBLIKE HRVATSKE
Rok za prijavu kandidata: do 9.1.2011.
Uvjeti:
Svi uvjeti iz elaborata organizacije Prvenstva, objavljeni u formi 15 HMS-a i na ovom blogu
- potencijalnim kandidatima dostavljamo iste na zahtjec
Po odluci kandidature grad domacin dobija sve manuale (podsjetnike) za organizaciju prenstva, te manuale za pojedine sluzbe.
ORGANIZACIJA SKUPŠTINE HMS-a
Rok za predaju kandidatura: do 30.11.2011.
Uvjeti:
1. dvorana sa minimalno 60, a optimalno 100 sjedećih mjesta od 8:00 do 18:00 sati
2. minimalno 2 stola, a prednost ako organizator može osigurati stolove za 40 sudionika
3. Skupština se mora organizirati izmedju 28. 1. i 4.2. 2011. u subotu ili nedjelju, prednost nedjelja
U kandidaturi se mora navesti:
1. Prihvaćanje uvjeta
2. Datum održavanja
3. Navesti sve dodatne uvjete koje želi, iako nemora organizirati organizator (prednost oni koji to mogu):
- obrok za sudionike (za 70 sudionika, ili samo za delegate, tj. 40 osoba, po načelu cateringa, restorana, zakuske...)
- voda i/ili drugi napitci tijekom skupštine
- transfer delegata iz najbliže željezničke i autobusne stanice
ORGANIZACIJA REGIONALNIH PRVENSTAVA 2011.
Rok za predaju kandidature: 15.1. 2012.
Regionalna prenstva održavaju se sukladno pravilnicima HMS-a za
- Istočnu Hrvatsku
- Središnju Hrvatsku
- Sjevernu Hrvatsku
- Zapadnu Hrvatsku
- Južnu Hrvatsku
Uvjeti:
- sportska dvoranu parketa minimalno 40x20 metara sa minimalno 8 metara visine, bez ikakvih prepreka (ukljucujuci i visinske prepreke), na raspolaganju cijeli dan
- sudačku prostoriju sa kompjuterom i printerom, te instaliranim Wordom i Excelom
- dovoljna količina boje u printeru, te 500 listova papira za printanje
- razglas dovoljne jačine da ozvuči sportsku dvoranu
- voditelja programa
Post je objavljen 04.11.2011. u 12:37 sati.