
































Predsjednik:
| < | veljača, 2011 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | ||||||
|
IZVJEŠČE ADMINISTRACIJE HMS-a za 2010. NOMOTEHNIČKI POSLOVI 1. Prolongiranje pravila za glazvu i provedba privremenih izmjena Natjecateljskog pravilnika 2. Redizajn i nomotehnička prilagodba sudačkih listića sukladno novom Natjecateljskom pravilniku 3. Provođenje javne rasprave za odluke Skupštine POSLOVI VEZANI UZ TIJELA 4. Priprema materijala i provođenje pismenog glasovanja za odluku Upravnog odbora, prosinac 2010. 5. Procjena stanja u sastavima koji su poslali kandidature za članstvo, te prikupljanje informacija 6. Osnivanje i podrška rada ad hoc komisije za procjenu kandidata za suorganizatora DPM, 7. Sastavljanje i izrada obrazaca za kandidate, 8. Sastavljanje i izrada uputstava za inspektorski posjet, kao i organizacija inspektorskog posjeta 9. Sumiranje bodova i priprema izvješća 10. Podrška predsjednici, izvršnom dirktoru, povjerenicima isl. (delegiranje povjerenika za smotre, komnikacija sa predsjednicom radi participiranja na smotrama...) 11. Provedba 4 natječaja HMS-a 12. Ispitivanje vezano uz stanje Daruvarskih mažoretkinja u prostorijama HMS-a sa dvije delegacije iz Daruvara 13. Sastanak sa predstavnicima Mažoretkinja Hrvatske Dubice vezano uz njihove aktivnosti u HMS-u 14. Javna objava materijala tijela POSLOVI VEZANI UZ NATJECANJA 15. Nabava odličja, medalja, pokala i suvenira, selektiranje i označavanje 16. Priprema i tiskanje sudačkih listića, natjecateljskih iskaznica, priznanja i zahvalnica 17. Raspis natjecanja za 5 regionalnih prvenstava 18. Klasifikacijske liste za 3 regionalna prvenstava 19. Organizacija, logistika i kompjuterski sustav za regionalna prvenstva 20. Raspis natjecanja za Državno prvenstvo 21. Šest inspektorska posjeta za Državno prvenstvo 22. Klasifikacijske liste za Državno prvenstvo 23. Organizacija, logistika, smještaj, i kompjuterski sustav za Državno prvenstvo 24. Izrada Podsjetnika za tehničku službu (Manuala) za Državno prvenstvo 25. Izrada Podsjetnika za tajnicu (Manuala) za Državno prvenstvo 26. Izrada Podsjetnika za startera (Manuala) za Državno prvenstvo 27. Izrada Podsjetnika za delegata (Manuala) za Državno prvenstvo 28. Organizacija Državnog prvenstva 29. Raspis Europskog prvenstva 30. Inspektorski posjet za Europsko prvenstvo 31. NAOC i obrasci za Europsko prvenstvo 32. Naputak za Europsko prvenstvo timovima POSLOVI VEZANI UZ ŠKOLOVANJE 33. Priprema Sudačke škole HMS-a 34. Izrada novog plana i programa Sudačke škole vezano uz izmjene pravilnika (potpuno novi sustav i metodologija predavanja) 35. Izrada trenerskih licenci 36. Izrada sudačkih licenci 37. 31.10.2010. Dubrovnik, sastanak sa Mažoretkinjama župe Dubrovačke i trening za mažoretkinje ADMINISTRATIVNI POSLOVI 38. Vođenje administracije, ureda, korespondencije, distribucija, pošta 39. Informacije telefonom i pomoć timovima (npr. oko prijevoza, smještaja...) 40. Vođenje bloga (oko 50.000 posjeta godišnje, tj. oko 137 dnevno) 41. Izrada 55 postova u godinu dana na blogu 42. Priprema i izdavanje forme 43. Podrška i rješavanje problema sastava prema Državnoj upravi isl. 44. Izdavanje faktura i obračuna 45. Temeljno knjigovodstvo 46. Završni i kvartalni računi, revizija 47. Organizacija putovanja, kalkuliranje, kontrola i isplata putnih troškova i honorara 48. Natjecateljske iskaznice i ažuriranje evidencije 49. Članarine, akontacije, kotizacije, startnine, školarine 50. Arhiviranje ocjena i sl. 51. Obveze prema državnoj upravi (promjene, obrasci, potpisne liste...) 52. Komunikacija sa EMA-om i drugim savezima (sudački pripravnici drugih saveza, suđenje u drugim državama, molbe...) 53. Nabava opreme 54. Pranje i održavanje sudačke opreme, zastava i sl. 55. Skladištenje opreme 56. Financijska i druga izvješča FINANCIJSKO IZVJESCE PRETHODNO STANJE Stanje žiro-racuna od prošle skupštine (na dan 3.2.2010.): 28.656,81 kn Stanje blagajne od prošle skupštine: 512,75 kn PRIHODI Sveukupno bezgotovinskih prihoda (preko žiro-racuna): 100.142,63 kn Prihodi u gotovini (preko blagajne): 41.805,00 kn Ukupno prihoda: 141.947,63 kn RASHODI Sveukupno bezgotovinskih rashoda: 101.068,71 kn Sveukupno gotovinskih rashoda: 41.793,40 kn Ukupno rashoda: 142.862,11 kn STANJE NA OVOJ SKUPŠTINI (na dan 20.1.2011.) Stanje žiro-racuna: 27.730,73 kn Stanje blagajne: 424,35 kn UKUPNO STANJE: 28.255,08 Izvršni direktor HMS-a Alen Šćuric IDCU |