Mimi piše o povijesti umjetnosti & co. https://blog.dnevnik.hr/hippmimi

srijeda, 27.02.2008.

Napravila sam par gluposti kaj se tiče izlazaka i škole pogotovo, pa sam malo ograničena s strane roditelja kaj se tiče korištenja kompa. Sad imam računalstvo pa budem iskoristila da objavim ovaj poduži post, jer se uspjelo nakupiti dosta tema, ipak, jako dugo nisam pisala…

Kaj se desilo…

Ja kao ja. Tvrdoglava, svojevoljna i neodgovorna (već znam ove epitete bez puno razmišljnja, napamet nabrojati jer si ih u zadnje vrijeme dajem često, vrlo često i u svakojakim kontekstima).
Znači, ja kao ja, kakva već jesam, pošto mi je rebelizam i nepoštivnje pravila drugo ime, učestalo sam znala otići do wc-a u školi na jednu čik pauzicu, isto tak učestalo su me znali uloviti na tom STRAŠNOM ZLOČINU. Znaš, pošto sam kakva već jesam, neodgovorna, nisam previše pažnje obralčala niti na to da bi spriječila da me vlove, recimo tak da pogledam dal je koji od dežurnih učitelja u blozini.. i evo to se tak dešava, pa sam skupljala pomene, ukor i sad na poslijetku, ukor pred isključenje. Ajoj kak sam ljuta. Sad se sigurno neko pita: «a zake opče to radi u školi, kaj nemre izači pod odmorom???». E, pa sad budem si stavila još jedan epitet: ljena, ljena u tolkoj mjeri da mi se neda prezuvati kad izlazim, pa sam rađe riskirala da budem kažnjena, a i zima je vani. Tako, to je razlog br.1 zbog kojeg sam u povećoj kazni, niti neznam kaj mi je kazna, niti se ne usudim pitati, shvatila sam kao da mi je sve zabranjeno osim odlazka u školu, zraka, hrane i tih obaveznih stvari, a to jakojakojako zakočuje moj leteći dug, ja već kipim.

Image Hosted by ImageShack.us


Moje ponašanje nije bilo nekorektno u zadnje vrijeme samo perma školi, nego prema gotovo svima, a s tim i prema meni samoj. Počela sam zanemarivati ljude oko sebe, počevši od prijateljica, prek roditelja, do moje ljubavi. Jednostavno sam se počela distancirati od svih njih, bez nekog razloga, tak mi je i prestala volja za školom i sve sam po redu počela zakenjavati. Tak sam zakenjala već školu, osjećam da gubim prijateljicu, povjerenje roditelja, a i ljubav,. Ako ga već i nisam totalno iznevjerila svojim glupim odnosom i ponašanjem. Bljak me bilo.

Jednostavno mi je dojadilo sve, htela bi malo odmora. malo, malo da sam odsjećena od svog sranja koje me okružuje. Osjećam se slabo, nije da mi je duševna forma slaba, nego sam i fizički totalno iscrpljena. Moram do doktorice da ju pitam dal mi može dati neki jači doping jer fakat mislim da se budem počela rušiti.

Al ima još nade, odlučila sam riješiti sve stvari koje se daju još popraviti, počevši od škole, mislim da se budem trgnula u učenju, makar mi to nije slaba točka, ali kak i za sve i za to sam izgubila volju.
Fale mi oni dani kad mi je sve lako padalo, svaka, ama baš svaka stvar ko da mi je išla od ruke, sad me sreća u tolkoj mjeri ne prati, al uz malo truda i "With a little help from my friends" bi se mogla ponovno ispraviti na dobri put.



ili cocker ---još puno bolje, puno puno bolje---


mmmmmmmmmmm kako dobro

Razmišljam od kad sm postala tolko nemotivitana i mrzovoljna i pesimistična, bojim se da je to od kad sam došla u Međimurje, ali sigurno nije u tome stvar jer sam i tu imala puno lijepih trenutaka.

Fali mi sunce, fali mi lijepo vrijeme i zelenilo, to se polako vraća, dolazi proljeće i mislim da čim mi bude raspoloženje bolje, nestal bude i pesimizam. Imam se zbog čega truditi.
Imam puno za izgubiti, puno već jesam sigurno, zbog zanemarivanja i zato jer nisam primjećivala kolko toga posjedujem dobrog. Imam jednu sjejnu usobu koja mi je sposobna dvati snagu smoim svojim prisustvom, pa dal mi je vrijedno izgubiti svu tu toplinu i ljepotu? -ne, fakat, to skršiti nesmem. to je neke najvrijednije kaj trenutno imam i evo sad, točno u ovom trenutku odlučujem da budem sve pokušala da i ja njemu dam sve kaj imam u sebi. Neču više samo primati i iskorištavati. to vrijedi i za moje starce. Stara se nonstop zalaže za mene, skriva moje pgreške od tate, više neću da bude tak, nek stari sve zna, makar bude jako razočaran i nek mi daje kazne, možda mi je to jedina pompč koja mi pomaže da se ispravim u nekim stvarima. To vrijedi i za moju najdražu prijateljicu, koja mi pruža podršku, a ja često zaboravljam totalno na nju.
Uglavnom, nije zanimljivo, ali mi je lakše da pišem kad sam bijesna na sebe.

Nije dobro se nadati da bude bolje, treba se pokrenuti...

A ustvari kak da nebudem ogorčena i pesimistićna, pa pogle di živimo, kakvi smo, di su ona vremena, makar i onda je bilo loše, ali bar je bilo više ljudi koji su hteli neke pokrenuti i napraviti..

Image Hosted by ImageShack.us


Zato All we are saying is:
GIVE PEACE A CHANCE






27.02.2008. u 09:17 • 6 KomentaraPrint#^

četvrtak, 07.02.2008.


dva dana bijah bolesna i baš u utorak tak da nisam mogla profurat svoj "Fairies-wear-boots" look. tuzan
Da se mene pita, ja bi tak cijelo vrijeme hodala, tj. neko vrijeme i jesam po Vž-u. Onda sam imala nekak više samopouzdanja. Sad mi je polako sve teže i teže biti ono kaj fakat hoću biti. Počela sam to sve češće primječivati, a vjerojatno i drugi. Postala sam mirnija i tiša. Čudno...
Tolko stvari, mah sitnice koje me vjerojatno nebudu mučile, nisam rekla ili napravila, a htela sam. Sad kad se radi o sitnicama OK, ali to može preći i na važnije stvari, pa dobro da sam primjetila i pokušat ću to ispraviti.
No uglavnom, sad sam se raspisala tu neke o sebi, a opće mi nije bila namjera, nego, sjetila sam se da sam Maji pričala o jednoj meni fenomenalnoj pjesmi pa evo stavim ju tu:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Radi se o Holy Diver by Dionaughty. Mnjac, oobooožavam kak pjeva. Koja je to glasičina. mnjami!thumbup
jao!

Image Hosted by ImageShack.us


Stvar mi je zarazna, možda čak i bolje od Sabbatha,
tj. nebudem se sad usudila još to reći. Al' mi se jako sviđa.


Sve u svemu, jednostavno uživam u životu, to bi terebali svi, jednostavno u svemu u čemu se da. U svemu gledati dobru stranu i tak.
Još kad se k tome može dodati ekstremna zaljubljenost, kome ljepše nego meni. Makar se vidli na 5 min, cjeli dan sam highbangzujonut, no da se sad ne raspišem bespotrebno jer nemam ništ novoga za napisati kaj već miljuni zaljubljenih nisu napisali, al eto... cerek

Image Hosted by ImageShack.us



kaj još...
aha baš si gledam prste, i gle kak se vidi dok dugo ništ ne sviram, imam duge nokte, to tak dugo nisam imala jer me jako smetaju, pogotovo desni kažiprst i srednjiprst jer sviram bez trzalice, jednostavno zato jer imam bolji osjećaj onda (ako nekoga zanima, jer mi se često zna postaviti to pitanje)... Mislim da ulazim u nekakvu krizu kaj se tiče sviranja, čak sam pomišljala totalno prestati jer mi je više lošeg nego koristi doneslo, a niti ništ previše nisam postigla, možda čak i počinjem sumnjati u sebe.
Mah, ja se nadam da me bude prošlo i da se budem uskoro počela loviti pošteno posla. ipak sam bar 45% najljepših trenutaka provela uz guitare.sretan

ma dosadna sam

07.02.2008. u 14:24 • 32 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 04.02.2008.

moj top 3 pjesama. mnjami:

1. Little Wing




2. Fairies wear boots






3. N I B

04.02.2008. u 15:39 • 10 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us


Ovaj blog ne mijenja funkciju nego sadržaj, sukladno s time kak se mijenjaju moji interesi.. On ima i dalje funkciju moje bilježnice u koju bilježim meni zanimljive podatke koje pročitam u nekoj knjizi ili di drugdi..


Image Hosted by ImageShack.us


Hit Counter
Hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je moja školica:
Graditeljska, Čk
Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image
Image Hosted by ImageShack.us


Blog.hr

Image Hosted by ImageShack.us


Woodstock-raspored:

1. dan nastupili su:
Richie Havens, Country Joe McDonald, John Sebastian, Swami Satchadinanda, Bert Sommer, Sweetwater, Tim Hardin, Ravi Shankar, Melanie, Arlo Guthrie, Joan Baez:

2. dan:
Quill, Keef Hartly, Santana, Mountain, Canned Heat, The Incredible String Band, Grateful Dead, Creedence Clearwater Revival, Janis Joplin, Sly and the Family Stone, The Who, Jefferson Airplane;

i 3. dan:
Joe Cocker, Max Yasgur (vlasnik farme pozdravlja sudionike i posjetitelje), Country Joe and the Fish, Ten Years After, The Band, Blood, Sweat and Tears, Johnny Winter, Crosby, Stills, Nash and Young, The Paul Butterfield Blues Band i Sha-Na-Na.

Posljednji je na binu izišao Jimi Hendrix. Bio je to četvrti dan fešte - 18. kolovoz 1969., 8.30 ujutro.

Image Hosted by ImageShack.us


Kalendarčić:


1961.
>>> Del Shannon : «Runaway»
>>> Ben E. King : «Stand by me»

1964.
Image Hosted by ImageShack.us

>>> Beatles: «I Wan't To Hold Your Hand» >>> Beatles: «A Hard Day's Night»
>>> British Invazion: >Beatles
The Rolling Stones
Animals
Kinks

1965.
>>> Bob Dylan se «in plugal» (ne znam kak da se izrazm, mislim, uštekal, i iz folka prelazi na Rock 'N Roll
>>> ! Folk Rock !
Bob Dylan
The Byrds
>>> Protest Rock: (rat u Vietnamu, borbe za ljudska prava, anti-autoritetne stvari i tak dalje)
Rolling Stones : «Satisfaction»
>>> Blues Rock:
>The Yardbirds
> The Who
Dobivaju «agresivniji» zvuk
>>> pojavljuje se Funk, osmišljen od Jamesa Brovna, mješavina Soula s ritmičkim dodacima
>>> Prvi film rock koncerta: u Santa Monici:
>Beach Boys
>Rolling Stones
>Chuck Berry
>James Brown

1966
.
>>>Beatles : koncert u Candlestick Parku u San Franciscu
>>>Beatles : «rubber Soul»
>>>Psychedelic Rock: nagla popularizacija

1967.
>>>San Francisco postaje središte Rock kulture s bendovima poput:
Jefferson Airplane
Big Brother and The Holding Company
The Grateful Dead
>>> Početak : Summer Of Love s Rock Festivalima poput:
>Monterey,
California >The Who
> Jimi Hendrix Experience
>>> The Doors : prvi album i Light My Fire
>>> The Beatles : «Srg. Pappers Lonely Hearts Club
» - prvi rock album koji je dobio Grammy za album godine


1968.
>>> Soul – najuspješnija godina ikada ( 20 prvih mjesta top ljestvice)
>>> The Beatles : njiuhov najuspješniji sinl «Hey Jude»
i «The White Album»
>>> Cream ima svoj posljednji nastup nakon kojeg se rauilaze
>>> termin «Heavy Metal» se prvi put spominje u pjesmi «Born To Be Wild» (Steppenwolf)
>>> Elvisov povratak u TV emisiji «The '68's Comeback Specijal po mnogim segmentima ovo je prototip MTV Unplugged – a

1969.
>>> Woodstock
>>> The Beatles 19. 1. : zadnji zajednički koncert
>>> Hard Rock: Led Zeppelin
>>> The Who: «Tommy» - prva Rock-opera
>>> Morrison uhićen na koncertu u Miamiju



Čitaj pametne rečenice


Acid rock izražava nezadovoljstvo i nadu za nove generacije koja želi:

˝živjeti umjesto da preživljava˝,

˝hodati umjesto da trči˝
Image Hosted by ImageShack.us

˝otkrivati umjesto da uči˝.


˝Za kreativnost je potrebna destruktivnost˝

Koristimo glazbu da bi izrazili sebe, emocijonalno, spiritualno, o plitičkim i društvenim problemima… Glazba može pokrenuti promjene, izraziti naše stajalište, protestirati i čak nas ujediniti.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


Janisin porše:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


O Nazivu:
1. od pridjeva "hip" u značenju: onaj koji zna, koji razumije
2. također riječ "hip", ali u značenju bedro-zbog traperica
3. iz "happy" = sretan
4. najlogičnija teorija: iz engleskog izraza "hipster" što je u pogrdnom smislu označavalo bijele Amerikance koje su se družili i bili uključeni u život i kulturu svojih crnih sugrađana (to je vrijeme kada u Americi cvjeta rasna diskriminacija).


O Flower Power filozofiji:
Flower Power filozofiju umjesto rata i mržnje pa su ih nazivali i djecom cvijeća. Flower Power je bio slogan kojeg su koristili hippyji kasnih 60-ih i ranih 70-ih kao simbol nenasilne ideologije. Mjesto sastajanja za pokret Flower Power bio je u Amsterdamu, u clubu zvanom Paradiso. Flower Power je također uključivao razne akcije tinejdžera, kao što su davanje cvijeća policajcu ili stavljanje cvijeća u revolvere i pištolje kao znak mira, a ne rata.

Image Hosted by ImageShack.us


O stajalištima i životu:

Image Hosted by ImageShack.us

Mnogi su mladi ljudi promijenili iz korijena svoj životni stil, mnogi su se udružili i živjeli u komunama, zajednicama u kojima su pokušali realizirati ideje i vjerovanja. Snagu ljubavi, bratstva i solidarnosti objedinili su u poznatom sloganu »Vodite ljubav, a ne rat.«font>


Ukratko o okupljanjima:
Pojam Sumer of love u 20-om stoljeću obilježava početak socijalnog, političkog i seksualnog oslobođanja u modernom društvu. Prvo hippyjevsko okupljanje Human Be In bilo je u siječnju 1967. u Golden Gate parku u San Franciscu. Došlo je više od 50 000 ljudi. Human Be In bio je fokusiran na poboljšanje ljudskih shvaćanja, kulturnu i političku decentralizaciju, na zajednički i društveni život, ekološku svijest građana. Sveti trolist velikih rock festivala započet je Montereyom (16-18. lipanj 1967.), nastavljen Woodstockom (15-17. kolovoza 1969.) te završen Wightom (26-30. kolovoza 1970.). Tih godina rock ima sve više poklonika, a dvorane su se pokazale neadekvatnim prostorima kako za poklonike tako i za sudionike - trebalo je naći veći prostor gdje bi novi apostoli rocka pokazali svu svoju kreativnost, snagu i razuzdanost. Premda je era ljetnih festivala i masovnih okupljanja započela sa scenom San Francisca, sve se definiralo upravo na tri spomenuta mjesta. Monterey je otkrio svijetu kreativne domete Doorsa, Janis, Hendrixa, Grateful Dead, Simona & Garfunkela i dr. Na tom mjestu sve se događalo za i u ime glazbe... Woodstock je bio skup pomalo umornih heroja koji su na velikom mjestu među brojnim poklonicima djece cvijeća dostojanstveno ostavili buntovne šezdesete u ropotarnici povijesti... Wight - premda održan u sedamdesetima po svemu pripada šezdesetim - bi se mogao nazvati britanskim odgovorom na Woodstock, no bilo je očito da dolazi neko novo vrijeme (show bussines!?) u kojima će vrijediti nova pravila gdje idealima neće biti mjesta...


Pacifizam= učenje ili pokret koji osuđuje rat bez obzira na razloge i ciljeve, koji osuđuje sve obloke nasilja i propagira miroljubivo rješenje sporova; mirotvorstvo.