10.08.2004., utorak

Mariola, Mariola volim te to bola

Iznenađenjima nikad kraja. Ukucate li u Google ime Mariola Milardović, dobit ćete svega tri oskudna site-a u kojem se rečena djeva apostrofira u sasvim sporednom kontekstu.

A tko je, zapravo, Mariola Milardović?

U ranim 90-im, pojavila se u regionalnom programu HTV-a kao "voditeljica" iz Splita. Lijepo lice kamene lutkice koja uredno čita sa blesimetra bez želje da mimikom prikaže nešto više od bezličnih vijesti i crtica iz provincije. Lijepa...o da...al' lijepa na dosadan način.

A onda je nedavno vidjeh ponovo, sasvim slučajno, u opskurnoj emisijici "Boje turizma" (ili tako nekako) i nemalo se iznenadih. Mariola, Mariola sada ne samo Milardović nego i Perić doživjela je kopernikanski obrat. Naprosto zrači. Plijeni, čovječe. Ma čak i priča. Ej???
Okreće se, koketira svojom seksualnošću, namigiva u ekran. I to meni namigiva. Čak mi se na trenutak učinilo da me doziva.
Eh, što muž napravi (vjerojatno i djeca) od svoga rebra?!? :-)
Mariola srećo, kada ovo jednom pročitaš (a 'oćeš duše mi, pobrinut ću se ja za to) želim da znaš da te volim :-) i da ću ti uskoro napisati pjesmu.
Što bi rekao Balašević - lako je talijanima napisati ljubavnu pjesmu, ona njihova ženska imena kao Anamaria i sl. naprosto vape da se opjevaju al' napiši ti pjesmu o nekom tko se zove Grozda? Teško brajko...
Ali Mariola...
- 10:07 - Razjagori se!! (2) - (U)Tiskaj - #

< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv