Shaved Guy's Blog

srijeda, 14.09.2011.

Johnny, la ...!

I tako, Dinamo je kao i očekivano pao protiv Reala, 1:0. Čudom, i ja sam popratio 2. poluvrijeme. Inače sam više za istrčat se vani na nogometu, nego gledat 90 minuta tamo neke Španjolce i Francuze, ali ovo je bilo lijepo za pratit. Za razliku od starog koji tijekom svake utakmice maše nogama(čitaj: baš maše nogama), al moram priznati, došlo je do naleta tahikardije i u mom prsnom košu. Makar su izgubili, dobro su se držali i pokazali da ih Baberoge iz Europe ne mogu dotuć. Nisam neki fan Dinama, ali kad sam vidio onog Ronalda, nekako mi je prirastao srcu :Đ(Dinamo ofc). Taj hrvatski sport je jedna od rijetkih dobrih strana naše države. Mislim, budimo realni; Dinamo se kvalificirao u Ligu prvaka, Blanka skače ko luda(izuzev 2. mjesta), rukometaši i vaterpolisti dobro stoje u svijetu, a Kostelić i dalje rastura austrijsku skijašku elitu. Ovaj zagrebački meeting je bio dobro organiziran, čak smo i Bolta doveli. Zanemarimo Mamića i njegov specifičan karakter i način obraćanja medijima(iako, nemoš se ne nasmijat na te nalete proljeva koje izlaze iz njega :D ).

Laptop mi je na popravku zbog naglog zatajenja Left Mouse Buttona, pa sam osuđen na kutiju iz davne 2001. čije paljenje i samo tipkanje po tipkovnici stvaraju zvukove parne lokomotive.(samo šta ne ide: ču-ču)

Onaj isti čovjek koji maše nogama tijekom utakmice mi je rekao da previše visim na kompjuteru...(a laže), pa recimo da od danas malo apstiniram!

Trebao sam ić na Rujanfest, Joksimovića, ali najavili su kišu, a i osoba koja je trebala ić sa mnom...ne vidim se s njome tamo, nije to to..lol?

I dalje se ne zna kad faks započinje, imam osjećaj da će to tako bit sve godine tamo, još i ona referada jaoooo bang

I šta je ovo, čovječe? Bolje da ostanu u onom studiju..
Kinoklub- Za nju(uživo)

A vi, kako te? :Đ

14.09.2011. u 22:50 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Kolovoz 2012 (1)
Svibanj 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (2)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (4)
Kolovoz 2011 (3)
Srpanj 2011 (2)
Lipanj 2011 (3)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (2)

Über mich

-zovite me Dačo
-imam 19 godina
-blog je nastao jer ne želim pisat dnevnik, jer to rade curice :Đ
-živac, i to malo žešči
-egocentrik
-propali romantik
-filozof
-i tako još puno toga