orion68

četvrtak, 26.10.2017.

gost nije ghost

kako sam naučena od malena da treba gosta ugostiti i ako treba prepustiti mu svoj krevet,stol i tanjur i tako prikazati znak dobrodošlice nikako se ne slažem s onom svakog gosta tri dana dosta!
zašto i kako rado ću objasniti u sljedećem izlaganju koje je povijesna činjenica stanja ondašnjeg ratnog stanja 91' kad sam imala 16 godina koje je i dan danas aktualno a bogme će biti aktualno dok god je svijeta i vijeka svugdje na planeti zemlji...
mišljenja sam da je svaka jedinka koja se rodi i živi gost i kao takav je dobrodošao gdje god da se rodi, svi smo mi gosti ove planete, svi smo mi dobrodošli i jedva čekani da se rodimo,živimo, odrastamo i volimo i gradimo naš dom, ma gdje se on nalazio...ljudska vrsta je plemeniti dio prirode stvaranja,čovjek sve dotle dok ne počne biti sitničav,sumnjičav,e tu nastaje selekcija koja nema ništa s dobrodušnim domaćinom.moji gosti su dobrodošli ne tri dana nego zauvijek, i ja ću im uvijek moj krevet,stol i tanjur ustupiti bez obzira na vremenski period odrastanja...jer samo i isključivo tako opstaje ljudska civilizacija!čovjek prikazuje najbolje rezultate ako je izvan okvira matice,on je nezaštićen i prisiljen da daje sve najbolje od sebe..

- 13:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.