orion68

petak, 11.11.2016.

ljubav

ima li
mene, u tvojim snovima
tamo u svemiru vjecnosti postojanja i nistavnosti atoma
IMA LI MENE DUSO?
mozda tamo
u obliku zvjezdane prasine svjetlucavih neutrina nase vjecne duse duso
mozda tamo nekad
vjerujem da tamo nema materije koja nas ogranicava mislma i djelima
vidis li me u snovima kao ja tebe

vidis li me?
Vidis li ljubavi jedina?

Vidis li moju svjetlost i toplinu ljubavi i njene energije koja sija za te?
Ja sjajim u nadi ujedinjenja tebe i mene u jedno,
Sjajim u nadi spajanja mene i tebe u zelji za novim zivotom okrunjenim vjecnom bozanskom ljubavi

Volim te!

Nevjerujes? Dodji, uvjeri se da umrijet cu pri pogledu u tvoje nebeske oci iz kojih izranja bozanski sjaj moga zivota!
Umirem za tobom moja jedina ljubavi, utapam se u tvojim plavo zelenim nebeskim ocima......
Pokloni mi pjesmu, koju samo ja cutim u tisini, cutim u snu..
Daj mi sebe ZAUVIJEK! Ti dobro znas kao i ja, da sam ti ja jedini izbor i da moramo biti zajedno kad tad!
https://www.youtube.com/watch?v=BXhIT4MpRis

- 20:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.