orion68

nedjelja, 24.04.2016.

Pismo meni

Nadam se da si jos uvijek ziva i koliko toliko zdrava.
Nadam se da jos uvijek navratis na ovo mjesto i procitas svoj dnevnik i sto pise u njemu, a i da ponekad procitas i ostale dnevnike, jer si po prirodi jako znatizeljna osoba i volis sve znati i volis biti u centru zbivanja.
Zanima me gdje si i s kim si sada.?
Dali te zdravlje sluzi kao sada mene?
Nadam se da nisi u domu za stare i nemocne, i da se aktivno bavis politikom i zbivanjima sadasnjice i isto tako se nadam da si pri cistoj pameti, a ne da mi te je neka nedaj boze bolestina pokupila.
Djeca i unucad su takodjer svi zdravi i svako je na svom mjestu. Naravno, neznaju za tebe da ti postojis, Osim ako imaju nekakve koristi od tebe. I to je ok. Sasvim ti je to normalno.
Javi mi se. Javi mi se u proslost da znam, i pisi mi sve iz buducnosti. Pisi mi moje dobr poteze a i one lose, da znam.
Nedaj se! Bori se! Sjeti se svega i znaj da sam ja uvijek za tebe tu!
Od mene tebi...

Oznake: put u buducnost

- 18:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.