orion68

petak, 11.03.2016.

Cudna vremena Prijatelju moj

Neznas, znas, mozda, ne,

Neznam ni ja.
Ali znam da me mozda i nevolis.
Upravo tako.

Mozda me ni nevolis, kao sto ja tebe volim.
Mozda je i tvoja muska ljubav sva nekakva cudna i rezervirana.
A mozda je i moja zenska ljubav previse otvorena i naivna, djecija.

Mozda se moja ljubav nemoze uhvatiti, jer je nemozes proracunati.
Da.
Moja ljubav je neuracunjiva.

Sa tvojim racunicama. Kojima zelis zavladati.
Da bi kontrolirao mene, moje osjecaje, moje ponasanje , pa i moje misli ako zelis. A i djela.

Meni se cini da si ti jedan Despot.
Jedan muskarac koji zeli vladati.
O da!
Ti zelis postati Kralj. Car. Vladar. Svemoguci Bog. Svevladajuci Bog.
Ti bi da tvoje cipele idu preko mojih? Da tvoja daska za Wc ostane uvijek gore.

E pa nece ici. Ne kod mene.

Ja zivim u moderno doba, emancipacije.
Ja jesam postajanjem tijela ((utjelovljenjem)) tebi ista ako ne i veca).
Da. Veca sam.

Moja utroba ima i drugu funkciju Osim nosenja govana. Naime, nosim dijete.
Moje prelijepe bradavice imaju i drugu funkciju osim jedne, kao sto to tvoje bradavice imaju. Naime dojim dijete, dajem mu hranu.

Moj Komputer je za dvije funkcije tijela jaci od tvoga, pa zato nemoj ni da mi pokusas vise dokazivati tvojim testosteronima kako si velik. Znas , duso, na trzistu je uvijek skuplja Masina koja ima vece funkcije.

Samo, ova Masina ima i Ljubav. Za razliku od tebe.

U minusu si tri Boda na Darwinovoj ljestvici.

- 18:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.