orion68

četvrtak, 10.03.2016.

Tko ili sto sam Ja?

Tko sam ja?

Ja sam zgrada koja cvrsto stoji i koja se neda vjetru modernog doba.
Ja sam drvo, dubokih korijena, zdravih i jakih, kojemu lagano ne pucaju grane i Koje blista u svoj svojoj zdravoj velicini postojanja.
Ja sam Otac, svoje mile djecice, koja me uvijek oradoste svojim prelijepim i nevinim djecijim okicama, kad su u meni.
Ja sam i Majka, koja je uvijek zabrinuta, koja se uvijek boji, brine i stoji u obrani svoje Obitelji koja zna biti i ljuta i srdita ali i mila i draga.

Ja sam klupa.

Da.
Klupa na obali, klupa na setacnici, za umorne, zaljubljene, znatizeljne i ine.

Kamen.
I to sam.
Dragi kamen koji ukrasava vrt Edena.
I ponekad dijete. Znatizeljno, zaigrano, ljuto, placljivo.
Sve sam to ja. I vjetar, i zrak, i voda, i Zemlja, i svjetlucava cestica svemira.

Tko ili sto sam ja?

Ja sam Osijek!
Ja sam prijestolnica Europe!

https://www.youtube.com/watch?v=kEVrrpE4OTo

© by Hellen

- 10:12 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.