orion68

utorak, 13.05.2014.

Ghost Love

Sve prisutni univerzalni duse.

Pogledaj tu energiju koja pokrece, stvara i razara zivot.
Sto je to sto je drzi u pokretu? U nezaustavnom krugu koji se krece?
Sto ju je pokrenulo u nezaustavljivu i neunistivu sinergiju stvaranja , a da bi ponovo unistila i svela sve univerzalno u jednu malenu energetsku tockicu, koja opet explodira i siri energiju pa stvara, pa unisti i tako u nedogled.

Nedokucivi Duse, svugdje prisutan.
Ti si mi, mi smo ti.
Jesmo, malo smo se uatomili i usli u cahuru koja se zove tijelo. Tijelo covijeka, zivotinje, biljke. Ucakurili se nebi li i mi stvorili kao nekakvo novo zivo bice. Ali zalud. Nismo prefektno savrsenstvo. Imamo rok trajanja, koje je siguran nacin vracanja na prvobitno stanje, odnosno ponovo spajanje sa univerzalnom eneretskom cesticom svemira. Toga predivnog zivota i bozanstva, te nezavrsene ljubavi nedokucivog prostranstva u kojem nema granice, nacrtane, recene, ispricane i prepricane.
Sve prisutni Duse, Ljubavi stvaranja i razaranja, saljem ti pozdrav u znanju ponovnog stapanja sinergije ljubavi i zivota. Jer ja sam tvoja i ti pripadas meni u Vijekove.


Hellen

- 17:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.