orion68

ponedjeljak, 21.04.2014.

Cula sam...

Sve sam cula.

Nemoj reci zao mi je.
Znam se brinuti o meni.
Cula sam i poznato mi je odavna sto radis i zasto.
Cula sam da si otisao, i ne zelim da cujem i znam i nemoj reci da ti je zao.
Nisi ni pola covijeka koji mislis da jesi.
Sacuvaj svoje rijeci , jer otisao si predaleko.

Ja znam brinuti o sebi samoj. Slusaj samo svoje rijeci i svoju laz.
Nemoj reci da ti je zao, to sam cula cesto.
Ne zelim cuti ni znati. Sve sam to vidjela prije. Ispravi me ako sam pogrijesila.
Oprosti mi ali to sam cula otprije
Ne zelim cuti, ne zelim znati, molim te ne reci da ti je zao. Ne reci izvini.
Ja nemogu vise.....

Ne objasnjavaj se..
Ne opravdavaj..
Dosta je.

- 21:54 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.