hawkeye_1306

29.12.2016. ( četvrtak ) u 13:06 (3)

maratonci trče počasni krug ( dio deseti - 10 )

96-426

tako sve dođe svom kraju...godine vožnje s autićem
a i ove male serije postova o maratoncima, možda naka druge, bolje godine
opet pođemo niz planinu, a do tada...pozdrav iz srca

e-da...želim Vam svima lijepu i bolju godinu novu



( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

28.12.2016. ( srijeda ) u 13:06 (6)

maratonci trče počasni krug ( dio deveti - 9 )

95-425

dakako, umirovljeni autić ne može zadržati tablice...
još jedan dodatni rastanak, očito je, to nisu sasvim slučajne tablice
one druge, koje je nosio ''veliki bijeli'' imao sam 15 godina, ove - samo tri



( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

26.12.2016. ( ponedjeljak ) u 13:06 (2)

maratonci trče počasni krug ( dio osmi - 8 )

94-424

danas, probudio sam se rano, oko 6 sati...da...i zimi to je
moja sunčana strana, pogled preko krovova kuća na drugoj strani ulice
sunce se vratilo u moj grad
nekoliko minuta u tišini mislim o onome što danas moram obaviti
otići na Planinu gdje me već mjesec i po čeka autić
iako je sunčano i lijepo, zatičem ga okovanog ledom...
umoran od čekanja, ne odgovara mi onim muklim zvukom
tišina odjednom postane preglasna



( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

22.12.2016. ( četvrtak ) u 13:06 (14)

hladni dani mi više nisu dobrodošli...

93-423

zapravo, to je trebao biti zaključni, osmi nastavak
maratonaca i počasnog kruga ... ali ... stvarnost je drugačija
novi, neplanirani događaji odvojili su me od mojih malih želja
ali, kao toliko puta ranije, pretrpjeti ću, u mislima ću stvoriti sliku sutrašnju
radovati ću se novom jutru
baš kao tog, sada već davnog jutra



( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

06.12.2016. ( utorak ) u 13:06 (5)

maratonci trče počasni krug ( dio sedmi - 7 )

92-422

danas je jedan od onih dana, meteorološki rečeno, inverzija
u dolini teška magla, u brdima sunce...a osim toga, danas putujemo
posljednji put, moj autić i ja, na konačni odmor od (pre)dugog puta



ploča najavljuje da smo blizu kraja
za nekoliko stotina metara izroniti ćemo iz magle, uvesti se u travnato dvorište
sunce će blistati visoko gore...a ja, teškim ću rukama zaustaviti se ispred kuće
da, to je to, posljednji krug je došao kraju...


( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

04.12.2016. ( nedjelja ) u 13:06 (2)

maratonci trče počasni krug ( dio šesti - 6 )

91-421

prolaznost, ponekad je teško prihvačam...neko bolje vrijeme
iako stara, vozila su bila na izboru, danas preostaju mi ove fotografije
danas, moram se odreći i druge od meni dragih registarskih pločica



ali, nema veze, doći će i novo proljeće, donijeti novo svjetlo...
i toplo sunce u moje dane ... pozdravić svima, iz srca


( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

02.12.2016. ( petak ) u 13:06 (4)

maratonci trče počasni krug ( dio peti - 5 )

90-420

godine prolaze, 2012. je bila donekle dobra, vozili smo se proljećem
kroz ljeto do jeseni, kao nikada prije dočekali slijedeću godinu na obali, doslovno...
postić 1-257



prvi dan je 2013e, sunčano je...dakako, kupanje
no, kako ovo nije priča o kupanju, iako je očito, moj autić je uvijek tu


( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.