Svizac

29.08.2005., ponedjeljak

Živ sam!

Ne nisam podlegao bolesti i nisam zatvorio blog jednostavno sam bio u depresiji i nije mi se dalo pisat. Ona gripa ili šta već je potrajala nekih 10 dana... pa sam se još par dana morao čuvat (čitaj nema kupanja). Ma nema veze ionako je bilo šugavo vrime, tako da sam dva tjedna sjedio doma i igrao igrice... uglavnom Heroes3:WoG i Warcraft3:DotA. Sad će ljudi reć pa di ti je World of Warcraft... E dragi moji visio bi ja cili dan na WoW samo da je para. Anyway kad cili dan igraš istu igru postaneš prilično dobar (bar nešto :)

Bio sam do videoteke i gledam šta ima i skužim da sam u priličnom zaostatku s filmovima. Ako mi netko želi donirat novijih filmova nek se javi :D

Usput mi je propao plan da odem na koncert Parnog Valjka u Trogiru 20.8. a izgleda da neću moći na Balaševića u VŽ. Ma nema veze sve ću ja to nadoknadit šta sam propustija: koncerte, izlaske, picigin, pivo, žene... evo idem, počinjem odmah!
- 18:58 - No comment (2) - Out of paper - #

12.08.2005., petak

Sve u P.M.

Lito je tako lipo krenulo... a onda zadnjih par dana sve naopako! &%#$! Najbolji frendovi izvan grada; pada kiša; ja uvatija gripu i jedva se dignem iz kreveta tu i tamo; Inter i Rijeka izgubili...

Čitao sam danas jedan tekst u Slobodnoj: Neki nautičar se usidrio u Stončici... to vam je pusta uvala na Visu negdi milju od grada Visa. Taman čovjek bacio sidro kad stiže koncesionar i traži danak: 60 kuna. Ajde 60 kuna i nije baš neko bogatstvo ali tu nema plutača, nema ničega, tip tu naplaćuje "uslugu sidrenja" i "odvoz smeća". Sramota! Dotle je došlo da više ne možemo uživat u miru na našem Jadranu :( Još malo pa će počet i zrak naplaćivat, njega svi dišemo to će bit lova do krova! Svake godine je na Jadranu sve manje pustih uvala, u nekima se postavljaju plutače sumnjive kvalitete u drugima ribogojilišta a nautičari se tjeraju u mjesta gdje im se može nešto naplatit.

Ima i otpora toj bezgraničnoj pohlepi... ljudi se žale po raznim medijima. Ovog lita sam bio u Lučicama na Braču, pošto sam čuo da bove ne drže, bacili smo sidro i vezali konop za bor, kao i Talijan kraj nas. I dođe tip naplatit, prvo do talijana, baš slušam raspravu jer znam nešto taljanski: talijan se čudi kako mu to naplaćuju zrak i more, ovaj mu pokazuje potvrdu od županije, talijan odmahuje glavom i objašnjava kako ne koristi njegovu uslugu (plutače), ali koncesionar se ne da: ponavlja kako mu bez obzira na sve on mora nešto naplatit! Talijan se potpuno raspizdi, spomene mu bližu i dalju rodbinu i zadere se priko cile uvale: "Non pago niente!"
- 21:08 - No comment (1) - Out of paper - #

10.08.2005., srijeda

Ide lito...

Eto upao sam u svoj standardni ljetni ritam: spavam do podne, nešto pojedem, popijem kavu, pa na kupanje... negdi do 6-7, dođjem malo doma i oko 22:30-23 odem vani... dodjem doma oko 2 (ako je dobro oko 4). Skoro da i ne stignem na net :)

Na dan Oluje sam bio u Bolu na fešti. Više ne znam je li to bilo povodom Oluje ili sveca zaštitnika ili možda nečeg trećeg... važno je da je bilo puno ljudi, puno muzike, pića, komada... Malo je stvar pokvarila jaka bura koja je puhala cili petak, cilu noć i još u subotu ujutro. Na polasku sam se smijao frendu koji je ponio jaknu, posli oko 4 u noći je postalo stvarno hladno i onda se on smijao meni :( (ma dobro malo mi je i posudio jaknu da se ne smrznem).
Uglavnom sam bio u Marinera (tamo je bila svirka uživo) i u cocktail baru Varadero. Posli smo otišli na koncert Jasmina Stavrosa u Faces klubu. Ja inače ne volim Stavrosa ali eto išao sam zbog ekipe bilo mi je bezveze sam lutat po Bolu. Koncert i nije bio tako loš, posli smo ostali na afterpartyu i zakasnili na katamaran, tako da sam u Split stigao tek oko 10:30. Putem smo se nešto dogovarali: nadjemo se na kavi posli, pa na Bacvicama... ma na kraju ništa od toga dosa sam doma, svalija se na krevet i spava do navecer.

P.S. nisu ni Bračanke tako škrte ka šta se priča :-)
- 13:51 - No comment (1) - Out of paper - #

04.08.2005., četvrtak

Na greškama se uči

Konačno sam uspio nać sliku veličine 200x150 i ubacit je u post! Još uvijek ne kužim kako sliku uploadanu na image hosting server prikazat na blogu :( Ljudi pomozite pliz! Bar sam onu sliku nevremena uspio prikazat kao link - pogledajte stvarno dobro izgleda!

P.S. ima i novi link: racedriver: sve o F1, Moto i Rallyu!
- 21:27 - No comment (3) - Out of paper - #

Odisejev otok

Pogled na Polače s brda
Ima već pet dana da sam se vratio doma sa krstarenja pa da napišem nešto i o tome...
Mljet je divan otok, brdovit i divlji. Ima nekoliko naseljenih mjesta: Sobra, Prožura, Polače, Okuklje i Babino Polje. Pomenu nisam naveo jer je to uvala na zapadnom kraju Mljeta di je hotel, tri konobe i ulaz u Nacionalni Park.

Nacionalni park Mljet obuhvaća otprilike zapadnu četvrtinu otoka i sadrži poznato Veliko i Malo jezero. Voda u jezerima je prekrasne zelenkaste boje, borovi rastu odma uz obalu i nadvijaju se nad vodu, tako da je kupanje u jezeru poseban doživljaj. Oko jezera je staza za bicikle. Svaki dan brodovi dovoze u Pomenu i Polače gomilu turista koji čekaju da vide to čudo prirode... i svi plaćaju po 90 kuna. Ove godine je došlo do poskupljenja tako da je Mljet postao najskuplji nacionalni park u Hrvatskoj. Za usporedbu, ulaz na Plitvice je 80 kuna, a u Skradinski Buk (slapove Krke) 30 kuna. Sreo sam u Pomeni nekog Amerikanca: tip kaže da je jeftinije ući u Yellowstone ili na slapove Niagare :) Plaćaju i nautičari što sam osjetio na svojoj koži jer nacionalni park obuhvaća i more 500 m od obale.

Druga znamenitost otoka je Odisejeva špilja koja se nalazi s južne strane. Do nje je prilično teško doći jer na toj strani otoka nema naseljenih mjesta ni dobrih zaklona od vjetra, uglavnom strmi klifovi.

Meni je osobno najdraža luka Polače: veliki zaljev u kojem je sa jugozapadne strane misto a s druge strane sidrište gdje se na sidru nađe i do 70 jedrilica. Polače su dobile ime po staroj rimskoj utvrdi čije se ruševine nalaze na rubu mista (i kud baš kroz takav povijesni spomenik prolazi cesta!?). Mjesto je i centar nautičkog turizma: velike charter firme tu imaju bazu. Izbrojio sam nekih 7 konoba i izgleda da sve imaju posla. Ispred luke Polače se nalaze 3 otoka tako da je zaklonjeno od svih vjetrova.

Odatle smo otplovili na istok do Sobre. Sobra ima benzinsku postaju i trajektnu vezu s Dubrovnikom i to je otprilike sve što je zanimljivo u tom mistu. Dvadesetak kuća, uvala pored mista blokirana uzgajalištem ribe... Nad Sobrom se nalazi najviši vrh Mljeta, 510 m u visinu stvarno impresivno izgleda.
Prožura je već odlično sidrište, prekrasna uvala zatvorena sa dva velika i dva manja otočića. Tu je smještena Marijina konoba koja nudi razne morske specijalitete + otočku veprovinu iz krušne peći. Da na otoku žive veprovi, u zadnjih par godina su se dosta namnožili. Ljudi kažu da ih prije nije bilo, da su doplivali s Pelješca.

Zadnje mjesto na Mljetu kojeg sam posjetio je Saplunara, velika pješčana uvala na istočnom rtu Mljeta. Tamo se snimao reality show Survivor, mještani su još ljuti jer su bili na dva mjeseca ostali bez plaže. Tu je boravilo pleme Ammos čiji su članovi prilično brzo poispadali, valjda su se previše ulijenili od ležanja na pjesku. E sad dolazi crni dio: ne bi ja bio Splićo da nisam išao odigrat malo picigina na tom pjesku. I igramo mi, bacim se za lopticom i za dlaku promašim ne jednu nego dvi narkomanske igle. Ouch. Tužno da i na lijepom i pitomom Mljetu ima droge.

Na povratku iz Saplunare (ustvari odma iza punte) sam svratio i u Blace. Ta je uvala pravi fenomen: u prstenu velikih stijena postoji mali prolaz dubine 0,5-1 metar i širine tri metra. Iza njega se nalazi velika pješčana laguna! Nevjerojatno, čovjek bi pomislio da je negdje na Tahitiju! Teško je dočarati riječima kako to izgleda pogledajte na Laguna
- 20:28 - No comment (0) - Out of paper - #

03.08.2005., srijeda

Le Tour 2005

Jesam li rekao već da sam ljubitelj biciklizma? Nisam? No, dobro... Najveću svjetsku biciklističku utrku pratim već 5-6 godina, i to uživo na Eurosportu. Eurosport inače ima puno zanimljivih podataka i odlične komentatore, stvarno pravo osvježenje nakon Ivana Blažička, Drage Ćosića i ostale ekipe s HRT-a.
Nakon što je ovog proljeća Lance Armstrong najavio da ipak voziti ove godine pitanje više nije bilo "tko će biti prvi" nego "koliko će minuta razlike imati Lance". Na kraju je razlika iznosila 4'40'' ispred Ivana Bassa i 6'21'' ispred Jana Ullricha. To je veća razlika nego prošle godine i Armstrongov sedmi trijumf na Touru. Čovjek je bio na rubu smrti (rak testisa), uspio se oporaviti od bolesti i vratiti u velikom stilu. Armstrong je žutu majicu preuzeo u 4. etapi (momčadski kronometar - usput je njegov team Discovery Channel postavio najbržu momčadsku vožnju na kronometar ikad: 57.324 km/h!) i samo je nakratko ispustio u 9. etapi kada je pustio naprijed Jensa Voighta i Mikaela Rasmusena procijenivši da mu nisu opasni. To se pokazalo točnim jer je Voight već u slijedećoj etapi zakasnio za vodećim skoro 9 minuta i izgubio žutu majicu. Armstrong je u slijedećim etapama budno pazio na svoje najveće konkurente: Bassa i Ullricha a svoje je vodstvo još i povećao u 20. etapi (pojedinačni kronometar).
Ustvari konkurencija ove godine nije bila loša, sve su to dobri biciklisti samo je Lance predobar :-) Najavio je povlačenje iz biciklizma (kao i prošle godine) tako da bi glavnu riječ u eri nakon Armstronga trebali voditi Basso i Ullrich. Ullrich je odličan biciklist, osvojio je dva Toura i iako veteran još ima snage i bit će tu još koju godinu. Basso je mlada nada, osvajač bijele majice za najboljeg mladog vozača prije par godina, on će sigurno osvojit bar jedan Tour u slijedećih par godina.
Ako je borba u ukupnom poretku bila nezanimljiva napeto je bilo natjecanje za zelenu majicu (najbolji sprinter). Tu je tijesno pobijedio norvežanin Thor Hushovd ispred australaca McEwena i O'Gradya. Eto toliko, do slijedeće godine
- 12:34 - No comment (4) - Out of paper - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Counters
Free Website Counter

Opis bloga (i lika koji ga piše)

Linkovi

Favorite Music

Kontakt