Image Hosted by ImageShack.us
< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (9)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (15)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne

Opis bloga


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

tu i tamo svratim kad me pukne na...

dežurna vještica
treće oko
Činngguuuullliiii :))))
Laborant
Dagz
Black wizard

Image and video hosting by TinyPic

inside my heart is breaking my make up may be flaking but my smile stil stays on
vidit ćemo sve ćemo vidit kako bude hhehehe



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





Nije sramota pasti, sramota je ne dići se...



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ljudi oko mene u par kategorija

budući da su ljudi govna i da se svi mijenjaju na gore
neću napisat ni ko je u mojoj obitelji
ni ko su mi prijatelji..ja nemam prijatelje
nikad ih nisam ni imala
sama sam se rodila sama ću i umrijet



šta slušam?
s.o.a.d.
metallica
gamma ray
queen (ipak nakon svega)
evanescence
the rasmus
sepultura (u zadnje vrijeme)
cranberries
slipknot (tu i tamo)
epica
within temptation (na nagovor)
domaće neću nabrajat
iz svakog benda bude koja pjesma da valja


koliko vas je bilo od 28.1.2007.

Free Site Counters
Free Site Counters

ako je niste dobili niste nikom frend...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fotosešn

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

maškare ča mogu maškare...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Nothing else matters

So close no matter how far
Couldnt be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I dont just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know

So close no matter how far
Couldnt be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I dont just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they say
Never cared for games they play
Never cared for what they do
Never cared for what they know
And I know

So close no matter how far
Couldnt be much more from the heart
Forever trusting who we are
No nothing else matters






Cijele noci molio sam nebo

Nocas sam po nebu nad gradom
kao po staklu napisao prstom
gdje je sad ona, a gdje li je

U noci bez zvijezda i bez mira i bez sna
sve me tjeralo opet da mislim na tebe
i kad mi je tesko da mi bude jos teze
da bude teze jos

Ref.
Cijele noci molio sam nebo
molio da posalje mi nekog
jer po ovom blatu ja ne mogu
ja ne mogu sam, ja ne mogu sam, to znam

Nocas je stotinu kisa palo u srcu
i tekla je voda ulicom tvojom, to znam
kroz tisuce rijeci i kroz samo jedno ime

Sve me tjeralo opet da mislim na tebe
i kad mi je tesko da bude jos teze
da bude teze jos

Ref.

Ref. 2x

ovu pjesmu volim...podsjeća me na to koliko nemam sreće

neveni žuti

niz prozore večer kaplje
čekam te i ove noći
znaš da prijatelja nemam
i da nitko neće doći...

a u onoj modroj vazi
tvome daru s putovanja
jedan stručak dva tri cvijeta
sa mnom čeka samnom sanja...

neveni žuti,žuti
koje nosio si meni
kad smo bili zagrljeni
kad smo bili zaneseni
neveni žuti,žuti
sad su sneni,prevareni
o umorni su,uveli su
kao ljubav ta u meni

na radiju zadnje vijesti
samo ovdje svijetlo gori
ja sam kao zadnji putnik
što se jedva sa snom bori

ne volim ja ništa više
ni tebe ni privid sreće
kada dođeš ako dođeš
nemoj nosit sobom cvijeće...



i ovo je jedna od pjesama koje obožavam...


lonely day


Such a lonely day
And it’s mine
The most loneliest day (in) my life

Such a lonely day
Should be banned
It’s a day that I can't stand

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Shouldn’t exist
It's a day that I’ll never miss

Such a lonely day
And it’s mine
The most loneliest day of my life

And if you go,
I wanna go with you
And if you die,
I wanna die with you
Take your hand and walk away

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
And it’s mine
It’s a day that I’m glad I survived




Zabranjeno pušenje:


Možeš imat moje tijelo


Gdje sam rođen tu je sve sirotinja
Vuk je u nas domaća životinja
Škrta zemlja nikoga ne hrani
Da preživiš moraš radit vani

Šljakao sam ja u tuđoj zemlji
Sanjao sam o voljenoj ženi
Sa arbajta kad bih doša doma
Gledao sam kako raste ona

Mislio sam sreću kupit novcem
Sredio sam stvar sa njenim ocem
Prenesoh je preko kućnog praga
Mislio sam da biće moja draga

Rekla mi je prvo veče, rekla mi je sve
Možeš imat moje tijelo, ali dušu ne

Samo tijelo ništa mi ne znači
Kraj banhofa takve mogu naći
Želio sam da me stvarno voli
Da joj ljubav nije aerobik

Kad je sa mnom da ne skriva pogled
Da ne gleda uvijek negdje pored
Zagrljeni kada zora sviće
Da budemo kao jedno biće

Rekla mi je prvo veče, rekla mi je sve
Možeš imat moje tijelo, ali dušu ne

Nije mogla dugo da zanese
U nas nije bilo graje djece
Sporo su nam prolazili dani
Za večeru kad bi sjeli sami

Razboli se, Bog je mladu uze
Pamtim vječno njene zadnje suze
I šaptaje :"Ti si čovjek vrijedan,
Ali život, život on je bijedan..."

Rekla mi je prvo veče, rekla mi je sve
Možeš imat moje tijelo, ali dušu ne




ova mi je postala jedna od naj u zadnje vrijeme
ima smisla ko i sve pjesme koje ja volim...



Image and video hosting by TinyPic

CHOP SUEY

Wake up,
Grab a brush and put a little makeup
Hide the scars to fade away the shakeup
Whyd you leave the keys upon he table
Here you go create another fable

You wanted to
Grab a brush and put a little makeup
You wanted to
Hide the scars to fade away the shakeup
You wanted to
Whyd you leave keys upon the table
You wanted to

I dont think you trust
In my self righteous suicide
I cry when angels deserve to die,Die

Wake up
Grab a brush ...

You wanted to...

I dont think you trust
In my self righteous suicide
I cry when angels deserve to die
In my self rightous suicide
I cry when angels deserve to die

Father,father,father,father,father,father,father
Father into you hands I commend my spirit
Father into you hands

Why have you forsaken me
In your eyes forsaken me
In your thoughts forsaken me
In your heart forsaken, me oh

Trust in my self righteous suicide
I cry when angels deserve to die
In my self righteous suicide
I cry when angels deserve to die





šta reć o ovoj pjesmi (hm)cerek

Sanjam te

Ref.
Sanjam te, kako mi mases
bijelom maramicom
i places ko godina

Sanjam te, kako me varas
s nekom varalicom,
sa suzom u ocima

Nisam te prebolio,
nisam ni oprostio
bez tebe, dani su mi
ko nedjelja, prazni i dosadni

Bez tebe, misli su mi
ko nedjelja
i nikog da me natjera
nisam te prebolio,
nisam ni oprostio

Kao brod
na tebe nasukan
u ocima mi san
tako umoran
dala si mi noci
punog mjeseca
Nestao je miris
naseg jastuka

Ref.



indexi:

Voljela je sjaj u travi

Voljela je sjaj u travi
Lorku i Bodlera
zivjela u svijetu pjesme
ranjiva i njezna

Mastala je ovdje mirno
sasvim izvan svijeta
sva je bila moja, moja, moja
a ipak daleka

Ref.
Ne trazi me
nemoj, nemoj, nemoj nikad zvati
zaboravi
sto je nekad bilo neces naci

Sad si u zivotu
i morala bi znati
nema vise nikog
da ti vrati sjaj u travi

Voljela je sjaj u travi
a sada je zena
spustio se ovaj zivot
na ramena njena

Iako je dusa njena
pjesmom zanesena
vizija iz snova, snova, snova
obicna je zelja

Ref.

Ne trazi me
nemoj, nemoj, nemoj nikad zvati
zaboravi
sto je nekad bilo neces naci

Sad si u zivotu
i morala bi znati
prestani da sanjas
i da trazis sjaj u travi

nedjelja, 29.04.2007.

život nije san

opet si plakala sve do jutra
dijeliš tugu svijetom
ne vjeruješ u bolje sutra...
meni je teško gledati
tvoje suzne,crvene oči
kako se pretvaraju,
bijeli cvijete,nemoj se predati
opet ćeš ti to moći
bol i suze te obaraju...
moj bijeli cvijete
svanuti će ljepši dan
nisi više dijete
ni ovo nije san...
suze tvoje uzalud padaju
on te ne zaslužuje
dijelovi tebe se otkidaju
al bog ti bolji život kuje...
ispravno postupaš
dok male kaplje brišeš
svoju tugu gutaš
iz pepela se uzdižeš...
bijeli cvijete,da,ovo je tvoj dan
ne plačeš,nisi više dijete
ni život nije san...




Image and video hosting by TinyPic

- 12:22 - komentari SaMo(5) - print - ....

sunce...

sunce sretno ne može u svakog prodirati.samo obasjava,dijeli dan od noći i čini se da sve se vidi...upravo tako čini se...
da je svemir samo od sunca načinjen ne bi mogao dovoljno obasjati ono što uistinu postoji.
ono nevidljivo,bez boje,mirisa i okusa.nevidljiva ljudska duša.nevidljiva ljudska nada.koja usput umire zadnja.materijalno i vidljivo ne može zavladati okultnim.nema tu moć.zašto itko sumnja?
to nesretno sunce neće obasjati ljudsku tamu jer je dublja i od samog svemira koji nema granice.nije nas ljude Bog uzalud stvorio.ipak,neki misle da smo stvoreni zato da nam sunce grije glavu...auuu šuplje glave..postoji li išta veće i bolje od sunca?naravno da postoji.to je ljubav-najveća stvar na svijetu.ljubav je svijeća za ljudsku dušu.samo je ona može obasjati!a svatko je lažira.zašto?od toga nema koristi!samo štete..ljubav i nada su sveti.tko ih ubije čini grijeh.a zašto griješiti?zašto činiti ono što ne želimo?nema odgovora!odgovor bi bio lažan.zato bolje šutati i prepustiti se suncu.bolje biti tup viđen dobro osunčan materijalnim..čemu išta duhovno?!?pitajte se šuplje glave..one pametne će razmisliti,zaključati svoje tajne,paziti kome poklanjaju sebe i izaći će na sunce...
sunce koje samo obasjava,grije ovaj svijet čistom fizikom..ovaj svijet koji sunce ne zaslužuje ni u fizičkom ni u duhovnom smislu..ali nemojte se ustručavati.sunčajte se suncem koje vam više odgovara!!



Image and video hosting by TinyPic

- 11:50 - komentari SaMo(1) - print - ....

petak, 27.04.2007.

ne traži me nemoj nikad zvati
zaboravi što je nekad bilo nećeš naći
već si u životu i morala bi znati
nema više nikog da ti vrati sjaj u travi




ovo vam je nekakva poruka koja ima više značenja..uskoro ću napisat pravi post...ovo je samo prelazni banana post hehehe
prepoznat će te pravi..jer je puno duži



ako ćete komentirat slobodno jer mi fali komentara....
to se odnosi na svakog ko ovo čita
pozdravljeni budite..laku noć
mahmahcerekmahludmah

- 21:39 - komentari SaMo(12) - print - ....

subota, 21.04.2007.

U svoj toj prividnoj nesreći,tek sad vidim,bila sam sretna jer nisam znala šta me čeka
Da sam znala...prije bi rekla zbogom nego se upoznavala sa slugom samog okrutnog vraga...


queenie


koje je boje tuga?koje iščekivanje,uzbuđenje,razočaranje?ako boje ne postoje onda navedene prilike nemaju svoju boju.ali kako bi i imale svoju boju kad su osjećaji,a oni jednostavno isijavaju iz čovjeka,kroz oči...
svi ti osjećaji imaju smeđu boju,pomalo zelenkastu..kao moje oči..imali su tu boju ali je imaju i sad jer su prisutni u ovom trenutku.trenutku tužne praznine koja me prejako pritišče.zašto?
odgovor je izdaja.tako se osjećam...prazno i izdano,potišteno i nasamareno i usamljeno..
al o tom ne govorim,nemam baš kome..samo to napišem i nadam se da ću se tog rješit..e kad bi se to dalo isprat sa sebe..uh,koja težina života na ovako male godine...kao da je san a ne život san iz kojeg bi se rado probudila....

- 18:49 - komentari SaMo(3) - print - ....

ponedjeljak, 16.04.2007.

evo samo da se javim bzvz

nemam zapravo šta pisat...zapravo i imam al zbog nekih glupih ljudi koji ovo čitaju još uvijek neću pisat
tako da....
počela je glupa škola...ako šta postoji da mrzim onda je to ta kuća strave..a valjda će i to proć nekim čudom jednog dana..sve je to prividnom teorijom točno al neću o njoj ko i teoriju j.b..na kraju krajeva..sve je postalo dosadno nekako..ne baš dosadno ali...ne znam
ljudi su fakat zli..ne znam ni to zašto,jednostavno jesu..a ko im je kriv..bog bi ih trebo počet kažnjavat jer kap preljeva već odavno punu čašu...neki se stvarno trebaju smirit šta se tiče podjebavanja i iskorištavanja..al na njihovu dušu..
do viđenja

- 15:35 - komentari SaMo(3) - print - ....

srijeda, 11.04.2007.

Kazaljke na satu polako,ali sigurno dokazuju da vrijeme prolazi.Sat po sat,dan po dan taloži život svoje stranice na moje misli.Prokletstvo možda čak i postoji.Možda nije dio drevnih knjiga u arhivima,po škrinjama.Dio je svakodnevice i to moje.
Vani sja sunce.Po ko zna koji put.Ne samo da sja nego prži.Ljudi uživaju u životu koji im je dan najvjerojatnije nezasluženo.Da,sunce.A u meni oluja.Nije me pogodio grom..nego nešto treće što mi je slomilo srce...Ah,ta sreća!Tako relativna stvar!I prokleta!Barem meni!Nisam stvorena za sreću.To zna boljeti.Ali zabaviš se nečim desetim,progutaš,šutiš,odeš..i nadaš se da ćeš zaboraviti ili čak da će proći.Ali ta praznina ne prestaje.Uvijek je prisutna i nitko je ne razumije.Ona je ko kamen u cipeli kojeg je netko superljepilom zaljepio i ne možeš ga odljepiti.To je ta famozna praznina kojom sam ispunjena i za koju NIKOG nije briga previše.Ko za lanjske dnevne novine!Pa ko ih se još uopće sjeća!?Eto,upravo tako.Kako sam već rekla-to boli.Pa pored svega toga još uvijek ima ljudi koji se trude dodatno popaprit već dovoljno začinjen život...

Nekad lebdi pitanje u zraku:ima li Boga?
Da,ima...al kako se koga sjeti..i često ne po zasluzi.
Osjećam se kao magnet za sranja 21.stoljeća,a suze baš i ne pomažu.Al nisu one krive nego sudbina.Rođenje na krivom mjestu u krivo vrijeme.A to se definitivno dogodilo meni.Ovo nije moje vrijeme.I nije moje mjesto.

Mnogima bi bilo potrebno da se izmisli spužva koja upija gorčinu.Uza sva nepotrebna sranja na svijetu to bi mnogima dobro došlo.Meni pogotovo.Nekad me tako izjeda ta gorčina da mi ne bi pomoglo ni da poplavim cijeli grad jaukom.A onda bi samo trebalo progutat tu spužvu-ona sve loše upije i čovjek miran!E....kad bi tako moglo!
Najgore kad me pitaju kako sam.O tom bi se dalo raspravljat,a ne samo odgovorit jednom riječju!Al i to progutam,pa rećem ok.A bi li možda stvarno trebala svakom ispovjedat kako sam?Kako da ne.
Puno me ljudi povrijedilo.Neki svjesno neki nesvjesno.Kakogod iza izvađenog čavla ostaje rupa.U zidu,u drvu,u meni.Sve isto,potpuno.
Nekad hoću biti krtica.Zabijena u svojoj rupi daleko od svih i slijepa.Tada nikog ne bi vidjela,nitko mi se nebi sviđao,za nikim nebi patila..e,da sam krtica...
Al očito postoji razlog zbog kojeg sam upravo čovjek.Nesretni ženski čovjek koji da želi da ga grom pogodi nebi morao reć dvaput!!!


za one koji nisu uopće shvatili prijašnji tekst (prošli post)..neko me ostavio zbog druge!!!!!!!ali ko ga,narode,jebe kad me nije zaslužio...


SHOW MUST GO ON!!!!

- 19:32 - komentari SaMo(4) - print - ....

utorak, 10.04.2007.

otkrivena bajka

istina vam je:bajke ne postoje i sreća vam je,ljudi,kratkog vijeka...svemu dolazi kraj pa pretpostavite...



Povrijedio si me ali ne dam ti da piješ moje suze...Tjeskoba,nepovjerenje,sad sam tako krhka da je i leptir jači...ubijaš me jeli tako,gaziš bez milosti,OKRUTNA GLAVO...ne znaš šta ti vrijeme nosi,hoćeš li uvijek moći tako bosti?Ubijaš me,ali ja živim u tebi,ne možeš me istjerati,moje ruke sad su tako hladne,ali ja se i dalje borim,moje oružje samo su suze koje ne pale,želim biti sama..Trgnuo me pad nečega,na podu leži moje povjerenje,razbijeno u komadićima,gazim bosa i porežem se,hladna krv teče iz mojih stopala..NEKA TI,gledaj,sam si to učinio,sam si to slomio,ja više nisam važna i tvoja riječ svaka je lažna,ne možeš me više preplašiti-na sve sam navikla,ne mogu ti više vjerovati,zašto plačem?Ti to ne zaslužuješ...Mrači mi se pred očima,komadić po komadić staklenog mog povjerenja zabija se u moje noge,da,boli me ali neka-gledaj,znoji se,čudi se...sivo,crno,duboko,zatvaram oči...MOJ BOŽE,što on meni radi,opet,kao nekad prizvana su moja sjećanja..Tako loše izgleda tvoje sivo lice..plačeš..reci zašto molim te...Zadovoljna sam dok te tako gledam.Dočaraj sebi moju patnju,moje suze uzaludne i crnilo,moj pesimizam i gorčinu života.Dan zatvaram u kutiju,napuštam sve.Pokapam u jamu tvoje snove,kako me samo to usrećuje...ja-hladna,krvava,zadovoljna..ti-na koljenima,neugodno ti je..Više neću plakati,ni krvariti više ne mogu..Sad sam samo zadovoljna jačinom svoje boli i veličinom tvoje neugodnosti.Lijepo mi je...sviđa mi se način na koji me bol razara,sviđa mi se kako ti patiš za nečim sasvim desetim...Odlazim zatvaram vrata mog kratkog života,napuštam tvoje sivo možda i nesretno lice..Da..život ide dalje...moja gorčina polako curi iz mog tijela...bit će bolje... ZADOVOLJNA SAM!!!!

- 18:52 - komentari SaMo(4) - print - ....

nedjelja, 08.04.2007.

dobro aj,aj...(banane)

aj dobro pisat ću blog i dalje...
al imam sad neku ajmo reć dobru temu...
prije je bilo šta je muškarac bez brkova a sad vjerovali ili ne ŠTA JE MUŠKARAC BEZ BANANE!!!ludludništa sad će svak imat majicu s takvom misaonom i blagdanskom porukom..čak i ja i to bananu!!!pa šta je čovjek bilo kojeg spola bez banane!??ništa!!čovjek bez banane ne smije postojat!!to vam je novi trend za autsajdere poput mene...i još neke koji misle da su kao ja...banane..šta su me sad pukle banane!??smijehsmijehsmijeh
sad je još samo ostalo pitanje u zraku...koje boje će bit ta majica ili će bit kotula ili šugaman ili kostim torba....SVE NA BANANE!!!hehehehewinkwinkzujosmijeh
šta je meni??banana dan??
ma puknem vas bananom po glavi molim vas šutite i nemojte se pitat jesam li (i dalje) pri zdravoj..valjda jesam al ovaj dan....ups...šala ja...preko banane
hehehe
pozdrav čitatelji...i oni koji razmišljateludcerekwavemahsmijeh


Image and video hosting by TinyPic

- 14:02 - komentari SaMo(6) - print - ....

subota, 07.04.2007.

narode..svaka vam dala...

mislim da više neću pisat ovaj blog..inače sam deprimirana,sve mi je crno..i ne vidim neki izlaz koji bi za me vrijedio..a sad mi je amo reć bijelo u životu..to je nešto na što nisam navikla..pa nemam inspiracije...eto vama prepuštam da utječete na moju odluku..
komentirajte...želite li više ovo čitat i slušat išta o meni glasajte u komentarima da mi pomognete u odluci

eto..pozdravljam vam čitači a poseban pozdrav......queenovcucerekmah

- 20:45 - komentari SaMo(5) - print - ....

utorak, 03.04.2007.

ee moja tina imaš ti virozu-reče meni doktor

evo tebi ovaj lijek pa ga odi uzet u apoteku...a ja odi...opet neko sranje..baš ne razumijem zašto to moram pit al ok...baš iz farmakologije i nisam učila ništa o toj skupini lijekova..iako sam dosta učila...ko zna šta je on to meni reko..pišem gluposti al to mi je sad jedina zanimacija...šta pijem...a čaja ljudi..krepat ću...a one odvratne riže..jedva čekam ozdravit da ono smeća ne moram jest...
a zarazila se pokvarenim hamburgerom..ne idem nikad više tamo NIŠTA pojest u taj ''jedeći objekt''....biće im palo na pod meso ili ga je ta dobrostiva teta dirala šporkim rukama..kako god mogu prekrižit hamburgere kupljene u gradu..a doktor kaže VIROZA!!e moj doktore svaka ti dala i pomogla al pojma ti nemaš...to šta je meni je alimentarna intoksikacija (u prijevodu otrovanje hranom)..a ne čudim se ipak čovjek ima godina ko grčka pa se dogodi demencija..
a doktore evo tebi nešto od mene:

GINKO FORTE!!!!!Image and video hosting by TinyPic
ludludthumbupnutrolleyeswinkthumbuplud

pozdrav čitači mog blogića...mahmah

- 17:43 - komentari SaMo(5) - print - ....

ponedjeljak, 02.04.2007.

čuda se događaju..i to ko bi reko meni!!!!!

zanemarimo moje narušeno zdravstveno stanje koje će se popravit kroz par dana....meni se nešto čudno dogodilo...jaaako lijepo ali čudno!!!
ovako za one koji uopće ne znaju o čemu ja to pričam QUEENOVAC je na kraju mene našo!!!!!cerekcerekcerek
kako se to dogodilo....pa puno se tog poklopilo šta mi je ful drago...a čini se i njemu...
uglavnom jučer je bio 1.aprila...na taj šaljivi datum oko ponoć ipo zove mene ića!kontam prvi je aprila sad će ona meni zapaprit...i kaže:quenovac ti je na chatu..pito je jesam li ono ja u onaj petak bila u žeravice!!!sazno je da jesam!!!ića je za ne falit htjela ić taj moment sa chata a on uletio!!!koje slučajnosti!!a ja ono.......ne mogu vjerovat!!!umalo u nesvijest pala od šoka...zna mi broj,zna mi blog..čito je sve one moje ''pustolovine'' vezane uz njega..malo me sram al ok..rolleyes
našli smo se sinoć na trgu oružja (pazite mjesta)...mene je izjedala nervoza...ono tipa ko zna kakav je on zapravo...ajoj šta ću možda je bolje da odem dok mi je navrijeme..kad evo ga!!!eee...ljudi....nemam pojma šta sam ja njemu rekla šta je on meni..samo znam da je išlo..nismo šutili ako na to mislite!nut
mogli smo slobodno cijelu vojsku kineza vodit u šetnju-cijeli grad (dubrovnik-ne stari grad nego cijeeeeli grad) smo pješke prešli!!bio bi to njima dobar izlet ali ono hodanja..ja se ne tužim-volim hodat!smijeh
nije da se nisam bila umorila na kraju al ipak ON je bio tamo..došla sam u 2 (!) ujutro doma..a ujutro škola...pošla u školu i vratila se..išla u doktora..opet neke vražje tablete al mi je ipak bolje nego jutros..e šta je ono bilo...
ma neću o tome...sad se amo reć puno tog sredilo..neću o detaljima ipak (svak ovo čita-i osobe koje ne volim a njih se ne tiče ništa ovo)
smješno mi je šta mr.perfect isto zna za blog i malo me zato bruka..a šta sam ja natucala ova tri mjeseca o prstenovoj družini..eee
sredilo se na bolje i ono mirnija sam jedno 90% a sretnija isto toliko!!pogotovo kad znam da je i on sretan a ne samo ja!!!cerekcerek
pa morala bi nekima zahvalit ipak....ića tebi mala sestra tebi!!!nikom više
a vas ostali čitači pozdravljam ovaj put u promjenjenom izdanju!!cerekcerek

- 19:28 - komentari SaMo(3) - print - ....

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.