30

četvrtak

kolovoz

2012

Napokon granica ! – Vožnja do granice nije bila pretjerano zahtjevna i bez policije . Prelazak granice bila je puka formalnost i sa jedne i druge strane, dobivši par informacija o cesti prema Anini počinjemo se voziti po Rumunjskoj odnosno „Europskoj uniji „ . Cesta je loša, a u gradu Oravita teško pronalazimo oznaku za Aninu , odvajanje za Aninu je kao ulaz u dvorište, nakon toga slijedi užasna brdska cesta koja hvala bogu ne traje previše. Nakon užasne ceste spajamo se na dobru; napokon !





29

srijeda

kolovoz

2012

Slika 13 malo Beograda

slika 14 Policiske APRILIJE !

Slika 15 malo Beograda

Slika 16 Prometni znak





Slika 9 - Opuštanje







Slika 10 - Poklonio ženi milione :060:

Slika 11 - Vožnja autom kroz Bg :thumb_up:

slika 12 - kavica sa ekipom !

24

petak

kolovoz

2012

Pošto je pao dogovor na „Jugopetrolu“ benzinska na ulazu u Beograd mi krećemo prema njoj, prolazimo pored divno uređenu benzisku koja ima oznake
NIS petrol i baš se pitam zašto se nismo ovdje dogovorili te nastavljam dalje ( Greška Jugopetrol je kupio Gasprom i sad se zove NIS petrol) nakon prometnog kaosa nalazimo benzisku na kojoj piše Jugopetrol i tu se parkiramo te šaljem Bojanu poruku da smo stigli .
Nakon kratkog čekanja stiže i Bojanova poruka mi smo isto tu, ali se benzinska više ne zove Jugopetrol nego NIS petrol . E sad ja šaljem „lako razumljivu kodiranu poruku“ sa našom lokacijom i u tren oka stiže bijela suza i vespa Aljoša i Bojan su nas pronašli J . Slijedi upoznavanje sa Aljošom te pada dogovor da odemo odmah vidjeti Kuću Cvijeća ali Tito nije bio slobodan, pa nas nije primio kao ni talijane koji su došli za nama. Naime ovaj objekt radi samo do 16h.

Vožnja za Aljošom kroz Beograd je bila vrlo interesantna, prolazimo Zvezdin stadion i još par zanimljivih objekata Hram Svetog Save kojeg ćemo i kasnije posjetiti .
U našoj maloj ekspediciji zavladala je velika glad pa nas je odbor za doček odveo na klopu te nas počastio . Nakon dogovora i razgovora kakav nam je plan za dalje Aljoša nam ustupa svoj stan na korištenje te se i ovim putem zahvaljujem na svemu što je Beogradska ekipa učinila za nas . Aljoša sjeda na svoj motor i slijedi razgledavanje Beograda,. Nakon razgledavanja vraćamo se u Aljošin stan na pivicu koja nikad nije sjela ko taj put !

E da ima jedna uzrečica koju srbi koriste, a jako mi se dopala – „ rođen sam u Srbiji, a od toga ću da i umrem „

Budimo se i spremamo za polazak, Aljoša dolazi po nas autom, utrpamo se i gas naš vozač vozi tako da sam morao stavit kacigu – ima i slika !
Preuzimamo motore i pada kavica od 2 neplanirana sata koja će nas poslije koštat !

Nakon oproštaja krećemo po Bojanovom prijedlogu ka Beloj Crkvi i Rumunjskoj !

Aljoša hvala na svemu još jednom , Bojane hvala i na karti poslije je dobro došla usprkos navigaciji !






Plan putovanja je promjenjiv a može trajati od 1.700 km do kako će se poslije ustanoviti 2.457 km sve ovisno o tijeku putovanja., Kako ja uvijek imam asa u rukavu ( Zahvaljujući karti koju mi je poklonio Bojan ) odluke padaju na putu .

Karta koju sam dao u prilog iz nekog razloga izbjegava Bosnu tako da nije u potpunosti točna . Ušli smo u Bosnu kod Trebinja i Bihaća što nije prikazano na karti !

Ruta:
• Prvi dan Beograd
• Sam vrh TransAlpine Urdale Pass
• Užice
• Gornja Brela
• Jastrebarsko

Posada : Darko, moja žena i ja
Vozila: DL 1000 i DL 650

Naravno da vodi "mali strom" ima malo više iskustva :icon_smile:







Plan putovanja je promjenjiv a može trajati od 1.700 km do kako će se poslije ustanoviti 2.457 km sve ovisno o tijeku putovanja., Kako ja uvijek imam asa u rukavu ( Zahvaljujući karti koju mi je poklonio Bojan ) odluke padaju na putu .

Karta koju sam dao u prilog iz nekog razloga izbjegava Bosnu tako da nije u potpunosti točna . Ušli smo u Bosnu kod Trebinja i Bihaća što nije prikazano na karti !

Ruta:
• Prvi dan Beograd
• Sam vrh TransAlpine Urdale Pass
• Užice
• Gornja Brela
• Jastrebarsko

Posada : Darko, moja žena i ja
Vozila: DL 1000 i DL 650

Naravno da vodi "mali strom" ima malo više iskustva :icon_smile:

Putopis Rumunjska by Hal 2012

U trenutku opuštanja od putovanja u Grčku padne mi napamet da postoji neka mogućnost da oko 15.08. se spoji neki vikend. Slijedi planiranje kamo ?, te se sjetim razgovora u jednom pubu „ TransAlpina 67c „ Rumunjska ! pošto sam već obišao Rumunjsku TransFagaraš, Bran, Brašov itd ,. odluku je jednostavno donijeti, ionako izbjegavam ceste po kojima sam se vozio.

Rumunjska je država u jugoistočnoj djelomično u srednjoj Europi. Na istoku izlazi na Crno more, a graniči na na jugu s Bugarskom na jugozapadu sa Srbijom na sjeverozapadu s Mađarskom na sjeveru s Ukrajinom te na sjeveroistoku s Moldavijom.

TransAlpina ( Drumul Naţional 67C) po meni je jedna od dvije ceste koje bi svaki putniku u Rumunjsku morao posjetiti. Nalazi se u Karpatskim planinama ,a spaja mjesta Sebeš i Novaci . Cestu je izgradio Kralj Carol II a zvala se još i Kraljeva cesta. Najviša točka je Urdale Pass 2,145m iznad mora dužine 148 km.

Lokacija je fiksirana još samo upravno vijeće mora potvrdit (žena) :icon_smile: !. Nakon potvrde i fiksiranja datuma počinje potraga za suputnicima i lagano priprema za put. Kako svako putovanje donosi bezbroj suputnika koji nisu ozbiljni tako je bilo i sa ovim, klasičan problem putovanja u grupi. Nedavno sam se upoznao sa Darkom koji je na nekoj kavici u Karlovcu „popustio“ mojim pričama o putovanjima motorom i pristao ići sa mnom na put. Sastali smo se nekoliko puta da dogovorimo plan putovanja, ali Darko sve prepušta meni kako bi on rekao „ Sve može samo da se putuje“ i tako s pametnim se dogovor brzo postiže :icon_smile: , .

Preko foruma kontaktiram sa bojanom.p i saxy-jem našim Beogradskim forumašima radi pomoči oko smještaja, iako sam Bojana upoznao na putovanju za Durmitor ( Durmitor by HAL 2012- Putopis ) sa Aljošom sam samo kontaktirao preko foruma i tako dogovor pada 15.08.2012 Prvi dan Beograd !





23

četvrtak

kolovoz

2012

HAL Moto Trip

HAL Moto Trip je blog o Moto potovanjima !

Ideja je slijedeća na jednom mjestu povezati sve moto putnike, servisere , dilere opreme i sve zainteresirane za ovu temu.
Ijako u Hrvatskoj djeluje bezbroj foruma, prave informacije se gube u beskorisnim prepucavanjima i bespućima interneta s toga sam počeo pisati ovaj blog kao pomoć i mjesto sastajanja malog dijela moto scene u Hrvatskoj.

Moje je ime Željko i bavim se moto putovanjima 15tak godina. Veća putovanja su mi bila Sirija-Jordan, Poljska, Rumunjska,Grčka itd,.. U nastavku ovog bloga bit će objavljeni putopisi sa tih putovanja ,oprema, informacije o vizama i razne druge informacije koje bi mogle pomoći svima nama koji putujemo !




To sam ja na vrhu TransAlpine ove godine Urdale Pass 2,145m

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.