24

petak

kolovoz

2012

Putopis Rumunjska by Hal 2012

U trenutku opuštanja od putovanja u Grčku padne mi napamet da postoji neka mogućnost da oko 15.08. se spoji neki vikend. Slijedi planiranje kamo ?, te se sjetim razgovora u jednom pubu „ TransAlpina 67c „ Rumunjska ! pošto sam već obišao Rumunjsku TransFagaraš, Bran, Brašov itd ,. odluku je jednostavno donijeti, ionako izbjegavam ceste po kojima sam se vozio.

Rumunjska je država u jugoistočnoj djelomično u srednjoj Europi. Na istoku izlazi na Crno more, a graniči na na jugu s Bugarskom na jugozapadu sa Srbijom na sjeverozapadu s Mađarskom na sjeveru s Ukrajinom te na sjeveroistoku s Moldavijom.

TransAlpina ( Drumul Naţional 67C) po meni je jedna od dvije ceste koje bi svaki putniku u Rumunjsku morao posjetiti. Nalazi se u Karpatskim planinama ,a spaja mjesta Sebeš i Novaci . Cestu je izgradio Kralj Carol II a zvala se još i Kraljeva cesta. Najviša točka je Urdale Pass 2,145m iznad mora dužine 148 km.

Lokacija je fiksirana još samo upravno vijeće mora potvrdit (žena) :icon_smile: !. Nakon potvrde i fiksiranja datuma počinje potraga za suputnicima i lagano priprema za put. Kako svako putovanje donosi bezbroj suputnika koji nisu ozbiljni tako je bilo i sa ovim, klasičan problem putovanja u grupi. Nedavno sam se upoznao sa Darkom koji je na nekoj kavici u Karlovcu „popustio“ mojim pričama o putovanjima motorom i pristao ići sa mnom na put. Sastali smo se nekoliko puta da dogovorimo plan putovanja, ali Darko sve prepušta meni kako bi on rekao „ Sve može samo da se putuje“ i tako s pametnim se dogovor brzo postiže :icon_smile: , .

Preko foruma kontaktiram sa bojanom.p i saxy-jem našim Beogradskim forumašima radi pomoči oko smještaja, iako sam Bojana upoznao na putovanju za Durmitor ( Durmitor by HAL 2012- Putopis ) sa Aljošom sam samo kontaktirao preko foruma i tako dogovor pada 15.08.2012 Prvi dan Beograd !





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.