Yasujiro Ozu - Direktor Svemira koji je otišao na svoj rođendan - Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno. - Blog.hr

Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno.

nedjelja, 12.12.2010.

Yasujiro Ozu - Direktor Svemira koji je otišao na svoj rođendan






Na današnji dan rođen je (1903) i umro (1963) Yasujiro Ozu.Za mene je
Yasujiro Ozu najbolji filmski redatelj svih vremena.Oni koji su pogledali
barem jedan njegov film vjerujem da će razumjeti zašto.Oni koji nisu,
evo im prilike.Na you tubu sam pronašao njegov odličan film iz 1932. godine
Umarete wa mita keredo (Rođen sam,ali...).Film je naravno nijemi i
crno bijeli,a gleda se uz odličnu klavirsku pratnju.Prije godinu dana sam ga
predstavio na hagakure blogu nakon što sam ga prvi put gledao u tek
otvorenom Muzeju suvremene umjetnosti.





Film je po žanru komedija i traje nekih sat i pol.Tema filma je izuzetno
suvremena čak bih rekao i univerzalna te sjajno ispričana kroz izuzetne i
zaista komične scene.Film govori o obitelji koju čine mladi roditelji koji sa
dva sina osnovnoškolca dolaze u Tokyo i nastanjuju se u njegovom predgrađu
koje je tek u izgradnji.Ozu nam na svoj šarmantni i dojmljiv način prikazuje
scene prilagođavanja mlade obitelji na novu sredinu te na sukob generacija
koji se provlači kroz većinu njegovih filmova ako ne i kroz sve.Nadam se da
nećete propustiti ovu izvanrednu priliku...ugodno gledanje : )







# za one koji žele znati više ili Yasujiro Ozu na hagakure blogu #

Osensei Yasujiro Ozu & Tokyo-ga

- 00:12 - Komento o nokoshite kudasai (20) - Isprintaj - #