nihonkichigai škola japanskog jezika V - Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno. - Blog.hr

Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno.

subota, 22.05.2010.

nihonkichigai škola japanskog jezika V





obitelj - osnove japanskog,zamjenice,kratke forme i fraze

ja - watashi

ja i ti - watashi to anata

nas dvoje - watashi tachi

on - kare

on i ona - kare to kanojo

njih dvoje ili oni - karera

mi - watashi-tachi ili ware-ware

vi - anata-tachi

žena - josei

muškarac - dansei

dijete - kodomo

Ja sam ovdje. - Watashi wa koko ni imasu.

Ti si ovdje. - Anata wa koko ni imasu.

On je ovdje i ona je ovdje. - Kare wa koko ni imasu. Soshite,kanojo wa koko ni imasu.

Mi smo ovdje. - Watashi tachi wa koko ni imasu.

Vi ste ovdje. - Anata wa koko ni imasu.

Oni su svi ovdje. - Karera wa minna koko ni imasu.

obitelj & članovi obitelji

obitelj - kazoku

moja obitelj - watashi no kazoku

Moja obitelj je ovdje. - Watashi no kazoku wa koko ni imasu.

majka - oka-san (nečija majka)

mama - haha (vlastita majka)

otac - oto-san (nečiji otac)

tata - chichi (vlastiti otac)

kći - musume ili ojo-san (ako se radi o nečijoj kćeri)

sin - musuko ili bochan

brat - kyodai

sestra - shimai

starija sestra - ane (moja sestra) ili one-san (tvoja sestra)

stariji brat - ani (moj stariji brat) ili onii-san (tvoj stariji brat)

mlađi brat - ototo (moj) ili ototo-san (tvoj)

mlađa sestra - imoto (moja sestra) ili imoto-san (tvoja mađa sestra)

djed - sofu ili ojii-san

baka - sobo ili oba-san

tetak - oji-san (kratko se izgovara)

tetka - oba-san (kratko se izgovara)

unuk(a) - mago (moj(a) unuk(a) ili omago-san (tvoj(a) unuk(a)

nećak - oi (moj nećak) ili oigo-san (tvoj nećak)

nećaka - mei (moja nećaka) ili meigo-san (tvoja nećaka)

rođak - itoko (moj rođak) ili oitoko-san (tvoj rođak)

Mi smo obitelj. - Watashi-tachi wa kazoku desu.

Obitelj nije mala. - Kazoku wa chisaku arimasen.

Obitelj je velika. - Kazoku wa okii desu.


...nekoliko načina kako se u japanu koristi zamjenica "ja"...






# arhiva nihonkichigai škole japanskog jezika #

Japanska pisma,hagakure blog

Japanski jezik,wikipedia

Kanji,wikipedia

nihonkichigai škola japanskog jezika I

nihonkichigai škola japanskog jezika II

nihonkichigai škola japanskog jezika III

nihonkichigai škola japanskog jezika IV

Kućanica o japanskom jeziku i gramatici - Gramatika ljubavi

Let's Learn Japanese 1,hagakure blog


- 13:41 - Komento o nokoshite kudasai (16) - Isprintaj - #