Put u Sekigaharu - IV dio - Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno. - Blog.hr

Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno.

ponedjeljak, 15.12.2008.

Put u Sekigaharu - IV dio

Image Hosted by ImageShack.us


16.travnja 2008.,srijeda,3.dan,Kumagaya-Tokyo st.-Nagoya st.-Maibara st.-
Sekigahara-Kyoto st.-Otsu



Image Hosted by ImageShack.us

gore,Sekigahara, Ando Hiroshige (1797-1858)


Treći dan za posjeta Japanu ove godine (u travnju) na putu između Tokya i
Kyota skrenuo sam do Sekigahare,mjesta u kojem se 1600. godine dogodila
najvažnija bitka u japanskoj povijesti (vidi,Bitka kod Sekigahare).Nakon što sam
izašao iz grada i prošetao lokalnim poljima i šumom,tražeći preostale tragove
davne prošlosti vratio sam se u grad.


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

gore,dio puta vratio sam se istom cestom i prošao pokraj mjesta gdje sam
već bio


Image Hosted by ImageShack.us

gore,iako nema veze sa bitkom koja se dogodila prije više od 400 godina
(točnije 408 godina),ovo je mjesto koje sam očajnički tražio;ovdje ću kupiti
baterije za foto aparat;gore,lijevo na crvenoj podlozi hiragana znakovima piše
kusuri,što znači da se mogu kupiti i lijekovi jer trgovina služi i kao apoteka,
što uostalom otkriva natpis i na latinici;


Image Hosted by ImageShack.us

gore, još jedno mjesto koje razgali duh i tijelo - knjižara,što se vidi po bijelom
i crvenom (gore lijevo) kanjiju hon na zgradi;knjižara se kliče Musashiya što
piše crnim katakana znakovljem iznad samog ulaza


Image Hosted by ImageShack.us

gore i dolje,prije posjeta knjižari Musashiya nekoliko snimaka groblja na koje sam
naišao;grobovi imaju simbole samurajskih klanova;

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

gore,oslikani šaht


...nastavak slijedi...


- 02:15 - Komento o nokoshite kudasai (8) - Isprintaj - #