Gurmanka

10.01.2017., utorak

RAVIOLI

Pozdrav svima!
Tako izgledaju u konačnici!



Željela bih večeras podijeliti s vama jedno novo otkriće, barem je za mene novo. Radi se o Tuperware kalupu za raviole i ne , nije reklama nego dobronamjeran savjet. Jedna draga prijateljica mi ga je poklonila i ja sam nestrpljiva, kao i uvijek odmah krenula u akciju.
Pošto smo željeli nešto slatko, a imamo domaći džem od marelica odmah se rodila ideja za slatke raviole. Bila sam potpuno lijena i koristila sam gotovo razvaljano kupovno lisnato tijesto (prava buntovnica) :)
Uglavnom, na kalup stavite tijesto i blago označite prstom udubine od rupica u koje stavite malo džema (naravno, sa žličicom koju dobijete uz kalup - nikako ne običnom :)).
Prekrijte drugim listom tijesta i pređite čvrsto valjkom da razrežete raviole koji samo ispadnu van s druge strane i gotovo!!!! Poslažite ih na lim za pečenje i pecite dok ne porumene, a Fornetti će za vas postati prošlost jer ih sada kod kuće sami možete napraviti!




Servus i velika pusa Terezi!
P.S. Degustacija prema dogovoru :)

Oznake: ravioli, tuperware kalup


- 20:46 - Komentari (23) - Isprintaj - Link

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2017 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

KONTAKT

TORTE

KOLAČI

KRUH, PECIVA I RAZNO