nedjelja, 13.02.2005.

Čega? Ničega.

Korizma. Ako me još koji prijatelj pita čega sam se odrekao za korizmu spičit ću mu takvu flisku da će mu doživotno ostati crveno. A možda mu i odgrizem komadić uha. Nema veze koliko smo dobri. Od tag trenutka više nećemo biti dobri. Čega sam se odrekao? Korizme. Eto čega.
Već mi je ponestalo onih "ispričnica" da neću voziti Ferrari u sljedećih četrdeset dana i da ću se suzdržati od kavijara. Također, ma koliko me Natali Imbruglia zvala neću se javiti. Ne mogu više izbijati šale na to pitanje jer me nervira. Živcira. Možda zato jer su rokovi, a moram dati još jedan ispit.
Ljudi, volim vas, nemojte to zaboraviti. Kad vi prekrižite ruke napravite to i u moje ime. I kad uspijem i kad se proslavim i onda ću vas voljeti. Samo što vas neću pozdraviti kad se vidimo i neću vas vidjeti jer ću pogledati u drugu stranu. I ne vjerujte svemu što čujete jer znali ste me kad sam još imao kosu, a takvih i nije tako puno. Pljuvat će me, ja ću se brisati. Spreman sam na to. Rođen spreman. Ne dajte da me diskreditiraju. Barem ne u vašim mislima jer tamo se nadam da ću ostati nevin. Onakav kakav sam bio dok me još nitko nije zajebo.


00:27 | Komentari (0) | Print | ^ |

utorak, 08.02.2005.

Srebro srebrnog sjaja

Baš su nas ponizili u finalu.... Nas, svjetske prvake i olimpijske, ali tko će im zamjeriti? Našim dečkima. Biti drugi na svijetu. Mama mia!! Skidam kapu zimsku Nike.
Htio bih se osvrnuti na pljuvanja upućena Lini Červaru prije početka prvenstva (onda kad mu je bilo najpotrebnije da podupremo njegove i naše dečke). Kako to kod nas uvijek bude kad je netko dobar-najbolji. Ljudi mu uopće ne zavide, niti malo. Pogotovo ne oni koje naziva prijateljima. Novinari su se ponašali kao da nas taj čovjek nije ni sa čim zadužio, ali jest. Itekako, samo što neki to ne žele vidjeti. Ti su nas momci puno zadužili. Spočitavali su Lini kako busa sebe u prsa i govori da je on njazaslužniji na sve te medalje. Ne znam ja koje su izjave slušali.
Ma, možda i imaju pravo jer kad bolje razmislim i ovo je prvenstvo stalno veličao jednog igraća. Stalno je spominjao nekog Tima. Nakon jedne tekme rekao je kako je Tim najzasluzniji za pobjedu i da je Tim naš najbolji igrač. Puna usta hvale za tog Tima. Navodno ako Tim dobro igra, mi pobjeđujemo. Mozda je to Červarov pseudonim pa on ustvari sebe hvali. Mora biti to. Jer nije moguće biti tako skroman, a tako velik. Zar ne? Tko bi od nas bio?


11:54 | Komentari (0) | Print | ^ |

subota, 05.02.2005.

Hrvatska sramota

Svega je bilo. Trinaest kandidata od kojih troje nisu dobili glasova niti koliko su potpisa skupili. Rajh se afirmirao i ima budućnost u politici. Dok mu ne zamirišu kune i ne zaboravi kako je bilo kad ih nije imao. Rojs prodao auto, dodao malo svojeg stila u monotona politička druženja i dobio kružić svojih istomišljenika. Jedan je od rijetkih koji vjeruje u ono što priča ma koliko se mi tome smijali i isto neodobravali. Najobrazovaniji; Letica najveći je tragičar. On spada u one kojima leži teorija dok praksa malo kaska kao vještina. Imali smo jednog lika koji je trošio vrijeme bacajući iz rukava latinske poslovice. Povratniku Borisu zamirisala je sarma pa se vratio kući; donio pare, ideje i ambiciju. Anonimus o kojemu se sve zna otkad je postao opasan po nečije fotelje. Odjednom je tako važno kako on odgaja svojeg sina. Zamisli, ima milijune, a nije mu dao sve na pladnju. Ženu nije smio šamarati, koštat će ga. Možda ima dovoljno da i to riješi. Da, svega je bilo. Mrtvi Bosanci su glasovali, a živi sa prebivalištem u Hrvatskoj mogli su dva puta. Sumnjam da će netko odgovarati za taj zločin. Siguran sam da je taj problem već zaboravljen i daleko pod tepihom.
Drugi krug. Ljudi su morali birati između dva zla ono manje što je apsurd ovog sustava, a sumnjam da bi se time ponosili oni koji su poginuli za našu himnu.
Čujem kako ljudima kruli u želucu i ne vidim da im se pomaže. Ono što vidim su nizovi plakata, a za neke su ljudi navodno ispred politike. Neće biti predsjednica što je možda i bolje jer bi braća Sanader i Šeks odlučivali. Kosor želi da žene glasuju za nju. Zašto? Zato što je žena. Gdje je tu jednakost koju zagovara? Malo kontradiktorno don't u think?
Finale, pobjeđuju sijeda brada i crne obrve. Novi, stari. Budimo iskreni, u ovoj državi može biti samo predsjednik. Čovjek od sedamdeset i jednu godinu trebao bi odjebati smog, povući se u klet i štucati vinograd za rekreaciju sa sve četiri u zraku, čistom zraku. Igrati se sa unucima dok ga još zdravlje služi.
Igralo se prljavo. Padale su riječi kao da se svađaju djeca, a ne ozbiljni predsjednički kandidati. Reklamirale se paštete, potrošilo se puno novaca i ništa se nije promijenilo. Sada barem postoje dvije košare za jaja. Nema veze to što je Predsjednik pet godina igrao kao Prosinečki sa dobrom tehnikom, a malo trčanja. Možda malo i potrči i stavi koje jaje u svoju košaru. Najogromnije možda koje možete zamisliti. Pitam se nakon koje godine starci prestaju trčati? Nadu budi pomisao da ćemo za pet godina opet uživati u predstavama Bogova ove države. Budi se i želudac koji to više ne može podnijeti.


20:17 | Komentari (0) | Print | ^ |

petak, 04.02.2005.

Svijet je kurac za ovo!!

Kad ste toliko puta čuli riječ filter? Ljudi moji ja gotovo nikad. Nisam niti znao da postoji taj termin u skijanju, ni da se može toliko puta izgovoriti, ali ovi naši…."Filter je dobro isfiltrirao cure na slalomu. Loše je prošla filter, odrazit će se na prolaznom vremenu. Ali takav filter nema nitko na svijetu!" Sorry kaj postojim. Da li je ovaj snijeg jedan od najboljih u svjetskom kupu, da li je staza dobra Tanja? "Pa jest." Reci Sarah: "Da li ti se sviđa organizacija, vrhunsta je zar ne?" Pokazali ste se u lijepom svjetlu. "Što misliš o našim navijačima Sonja?" Navijaju za sve, jedni su od najboljih na svijetu. Hm…. "Što kažeš na težinu staze, nije li jedna od najtežih? Ha Nicole? Na svijetu?" 150 tisuća eura nagradni fond nema niti jedna slalomska utrka ženskog svjetskog kupa. Osim Zagreb-Sljeme-Croatiaring. T-com rules. Pa ionako nas većina živi iznad mogućnosti. Prvi puta na svijetu jedan glavni grad…. Jebote ove skijašce budu mislile da smo razvijena zemlja. Toliko tapšanja ne dožive ni doma. Neka. Lijepo smo se pokazali. Još uvijek vjerujem u narod ovaj. Bravo Hrvatska! Bravo vojsko! Dobro ste pripremili stazu.
Ono što je još potrebno da se lijepo upotpuni ova fiesta; treba tim skijaškim ljepoticama dati da popiju našeg domaćeg gemišteca napravljenog naravno sa Jamnicom. Ne bude ih boljela glava jer je vino, podrazumijeva se, prvoklasno, jedno od najboljih na svijetu. Kod mene mogu prespavati, uopće nije bad. Toe to. Do sljedeće godine curke!! Nek se dogodine naša himna odsvira na početku i na kraju.


10:12 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>