Amazon.com Widgets o mom malom djecaku - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 18.11.2008.

Vec dugo nisam nista o Edi pisala, pa kako mi je na poslu zatisje (ne znam jeli pred buru ili samo onako) koristim vrijeme da malo blogiram. Razlog sto vec dugo nisam pisala je sto se uglavnom igram s Edom i kao pravo ponosna mama divim se kako mi je svaki dan pametniji i ljepsi. Gledala sam neki dan slike od prije nekoliko mjeseci i nevjerovanto mi je koliko se promijenio, kako je samo porastao. Na slikama kao da je neka druga beba koja lici na njega, neka mala beba koja jos ne moze ni da sjedi, a ne moj mali djecak koji cim me ugleda (ili mi cuje glas) ima ogromni osmijeh na licu i odmah pruza rukice u zrak da ga podignem. Moja mala maza…. Voli da legne pokraj mene, voli da mi sjedi u krili, da sjedi kraj mene… nekad cak uzme moju saku, fino je polozi na pod i stavi glavu na nju da legne i da ga ja mazim.

Nova omiljena igra mu je citanje knjiga. Uzme knjigu, stavi je meni u ruku i zeli da mu je citam. Pametnica moja… sjedemo tako na pod, jedno preko puta drugog, ja okrenem knjigu prema njemu, pokazujem mu slike i izmisaljm price o slikama. Voli kad brojim koliko prstica ima gecko, pa onda da brojim njegove prstice. Na drugoj slici ima krava koja je napuhala obraze i cim vidi tu sliku i on pocne da puse. U drugoj knjizi ima slika mede na kojoj mu pokazujem kako se zovu dijelovi tijela, nekad je on uzme pa sam prsticem pipka po slici i nesto prica. Istopim se sva kad ga gledam. Uziva da mu citamo i pricamo price. Kad je ispred njega knjiga sav se smiri i ne zeli da prestanemo citati. Za nekoliko dana bi nam trebala doci posiljka za Amazonas a 4 nove Baby Einstein knjige, pa cemo da ucimo nove rijeci i nove price cerek

A da li sam vam pricala kako se moj mali djecko potukao s drugom bebom? Zena koja ga cuva ima sestricnu koja ima curicu 3 sedmice stariju od Ede. Mala ima nevjerovatno dugu kosu tako da joj zavezu repic ili nekoliko repica. Jednom se se njih dvoje igrali i onda je otela igracku njemu iz ruke. Edo je nju povukao za repic i ona je pocela plakati. On se prepao, pa je i on poceo plakati. Onda je ona njega gurnula… sve se to desilo u nekoliko sekundi i ko zna sta bi dalje bilo da ih nisu razdvojili zujo

Raste mali bebic nevjerovanto brzo… vec ima 6 zubica (dva dole i cetri gore), kosica mu je dugacka u cupava, jos malo pa je i prohodao, sam jede male komadice hrane (piletinu, ribu, snicle, pire krompir), a najvise voli smoki – njega trpa u usta po 3-4 komada od jendom. Zar je moguce da ce mu samo za 5 i po sedmica prvi rodendan?

- 17:51 - Javi se (10) - Troši papir - #

<< Arhiva >>