Amazon.com Widgets Prve slike bebe - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


ponedjeljak, 31.12.2007.

Konacno sam uhvatila nekoliko minuta "slobodnog" vremena, pa samo na kratko da vam se javim. Hvala vam svima na cestitkama i lijepim zeljama, tako sam se sva bila raznjezila dok sam citala komentare da su mi suze krenule. Porod je prosao bez problema, cak sam dva sata trudova prespavala i sve sto mogu reci je Epidural rules! Sve je proslo i bolje nego sto sam ikada mogla zamisliti, ali o svemu tome cu nekada kasnije napraviti jedan detaljan post.
Mali Edo (Edin) je savrsen. Najljepsa mala beba na svijetu (nije sto je nas smijeh). Sav je na tatu, ima njegov nos, usta, bradu, usi, od mene je samo pokupio oci i dugacke tanke nozice. Ima preko 2 cm kose koju mu ja pravim u mohawk frizuru i zezam ga da ce biti moj mali hipi :) Tezak je 3685 grama i dugacak 21.5 inca (ovo samo pretvorite u cm). Tako je sladak da bi ga mi stalno mogli gledati.
Eno ga budi se, evo samo na briznu nekoliko slika, bice jos puno kasnije (dragi je uslikao preko 200).







- 01:24 - Javi se (44) - Troši papir - #

<< Arhiva >>