Amazon.com Widgets Baby(less) update - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


ponedjeljak, 24.12.2007.

UPDATE #3:
Ponedeljak, 24. Dec - 2:20 PM (ET)
Bebi je toliko fino kod mene u stomaku da se od petka ništa pomaklo nije. Još uvijek sam na 2-3 cm, malo više od 50% i to je sve. U bolnici nam je zakazano u petak u 6:30 ujutro ako se do tad ništa ne desi, a sve mi se čini da se ništa desiti neće.

Najnovija anegdota - upravo smo se vratili iz video store (prva dva diska House sezone 2 i Nanny Diaries) i kad nam je djevojka rekla da su disks due on Saturday before midnight mi smo se nasmjali i rekli da očekujemo bebu on Friday before midnight. Ona nas je čudno pogledala i rekla "bebu?", na što sam ja odgovorila da sam dva dana past my due date i da smo scheduled to be induced on Friday. Njen odgovor bio je "You are pregnant????" pa sam morala otvoriti jaknu da joj pokažem belly dok je ona još uvijek zbunjeno buljila u mene. Onda je samo rekla "that jacket is awesome!". Moram priznati da mi je uljepšala dan pjeva

Nadam se da se svi fino provodite za praznike, da uživate sa vama dragim ljudima... Želim vam svima sve najbolje, predivan Božić sa puno ljubavi, veselja i sreće!

- 20:23 - Javi se (15) - Troši papir - #

<< Arhiva >>