Amazon.com Widgets Happy birthday to me! - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


nedjelja, 09.12.2007.

torta Danas slavim….. 31. rođendan
Danas slavim….. 38. sedmicu trudnoće

Obje su mi se brojeke nekako prišunjale, došle ne nenadano, ali dosta brzo. Imam osjećaj da vrijeme sve brže prolazi, da se ti neki datumi i dani sve brže redaju jedan za drugim. A možda se zato i kaže time flies when you’re having fun.
Čitala sam moje postove od prošla dva rođendana koja sam dočekala ovdje na blogu (evo ako i vi želite jedan je tu, a drugi tu) – zanimljivo kako se puno toga promijelo, a kako je i puno toga ostalo isto. Osjećam se malo više odraslo nego prošle godine, no to je uglavnom zato što ću uskoro postati mama. Do bebinog dolaska su ostale još samo dvije sedmice (ili najviše tri ako mali odluči da kasni, a ako bude kao ja onda će da kasni. Mama je baš jutros rekla da sam ja kasnila 10 dana i da i tada ne bi izašla da joj nisu izazvali porod), a meni je jos uvijek čudno da zamislim sebe kao nečiju mamu. Ali jedva čekam da nas mali sin dođe… evo i sad dok pišem on se vrti po stomaku, premješta s jedne strane na drugu. Jedva čekam da ugledam, da ga zagrlim, da ga razmazim…. On je sve o čemu razmišljam u posljednje vrijeme. Čak se ni rođendanu ni poklonima (koji su stigli prije nekoliko sedmica) ne radujem nešto posebno. Radujem se njemu i njegovom dolasku – nema boljeg poklona od toga.

- 03:58 - Javi se (33) - Troši papir - #

<< Arhiva >>