Amazon.com Widgets Male crtice iz naseg zivota - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


četvrtak, 29.11.2007.

Crtica prva
Mjesto dešavanja: Linens’n’Things
Prolazimo kroz prodavnicu i razgledamo – tamo inače imaju puno zgodnih stvarčica. Ugledamo neki poprilično veliki coffee maker i kaže meni dragi “wow, vidi što je ovo cool”.
Pogledam ga malo bolje, stvarno izgelda fino. Pogledam cijenu, ma i ona fina, samo $280 (sarkastično pomislim u sebi). To je jedan od onih za koje su potrebne posebne kutijice za kafu.
- Hm, French press – komentira dragi – mislim da mi ovako nešto imamo na poslu.
- Pa, je li dobar? – pitam ga ja.
- Znaš, čitao sam negdje da je French press kafa najbolja kafa…
- A-haaa…
- Tako da ako bi slučajno planirala nešto da mi kupiš….. kupi mi Xbox 360.

I onda se, naravno, oboje počnemo valjati od smijeha kiss


Crtica druga
Mjesto dešavanja: kineski restran
Upravo smo završili ručak i konobarica nam donosi račun i dva fortune cookies na maloj tacni. Dragi pruža ruku prema cookies i kaže mi, naravno u šali:
- Eh, da vidim sad šta mi cookie kaže, hoću li te konačno ostaviti.
Oboje se smijemo. On otvara cookie, čita fortune i pada od smijeha. Pruža mi papirić da i ja pročitam, kad tamo imam šta i vidjeti. Na listiću mu piše:
Do your best to make it happen.
A sa druge strane: Learn Chinese – pa nešto na kineskom – i prijevod: single, not married.
Trebam li reći da smo jedva došli sebi od smijeha. Pogotovo kad samo vidjeli da na mom listiću piše kineska riječ za “No”. bang


Crtica treća

Mjesto dešavanja: naša dnevna soba
Sjedimo na kauču i pričamo.
- Je li tebe strah da mi ništa nećemo znati šta da radimo sa bebom? – pitam ga ja.
- Ma nije uopšte – odgovara on – pa, ti ceš dobiti sindrom.
- Kakav sindrom ću dobiti? – zbunjeno ga pitam.
- Ma, znaš onaj… maternji.
- Misliš na materinski instinkt?
- Sindrom, instinkt – isto ti je to. Dobiceš nešto! I onda ćeš znati šta treba raditi sa bebom.
Sad se tako nadamo da ću dobiti sindrom smijeh

- 17:17 - Javi se (13) - Troši papir - #

<< Arhiva >>