Amazon.com Widgets My sweety's coming back :) - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 16.10.2007.

Večeras mi se vraća dragi, je je je....cerek
Poželila sam ga nenormalno, ne znam ni sama kako sam izdržala ovih 12 dana bez njega. Uglavnom, bilo je grozno i užasno i ne želim ga više pustiti da me ostavi samu kod kuće. Otkako sam se preselila ovamo kod njega po završetu škole (skoro prije 4 i pol godine) još nijednom nismo bili tako dugo razdvojeni. A i kad smo bili razdvojeni uglavnom sam ja negdje išla (2 puta u Las Vegas na 5-7 dana, jednom u DC na 3 dana, jednom u Oklahomu na 5 dana), a on je bio taj koji je ostajo sam kod kuće. Tek sad vidim kako je užasno ostati sam!
Čak je i Monty bio sav depresivan, morala sam ga duplo više šetati jer je često plakao, a nije bas bio raspoložen ni za svoje slatkiše i hranu. I bio je velika maza, stalno mi je dolazio i stavljao glavu u krilo da ga mazim. Mislim da će se obradovati veoma kad se večeras dragi pojavi na vratima.
A ja se već radujem i samo čekam da prode jos malih 6 sati pa da skočim na njega sretan

- 17:49 - Javi se (10) - Troši papir - #

<< Arhiva >>