Amazon.com Widgets Evo me, tu sam, ziva i zdrava - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 18.09.2007.

Ma dobro znam, nema me već dosta dugo i još davno je bilo vrijeme za novi post, ali da vidite samo kako puno zadaće imam odmah bi mi oprostili što se ne javljam ni na blog ni na email.

Da vam malo dočaram kako je to kod mene – od danas pa to 30. septemebra imam da pročitam 2 poglavalja iz knjige (oko 50 listova), 9 članaka (sve zajedno oko 100-120 listova), 1 FASB pronouncement (126 stranica), imam 5 zadataka od kojih svaki ima najmanje pod a i b, a većina i pod c i d, i svaki zahtijeva odgovor od 2-5 listova, i na kraju jos 4 eseja na temu onih 9 članaka. I to je sve iz jednog predmeta! A ja ovaj semestra imam 3 predmeta. bang
I naravno na poslu je ludnica, nemam vremena ni za blog ni za zadaću (da, znam, ne bih to trebala na poslu raditi, ali kad uspijem onda i radim), zovu me i traže sa svih strana. Neki se klijenti već sad plaše šta će biti kad odem na maternity leave, a do bebca imam još 3 mjeseca.
I onda pored svega dobijem jutros email od sestre: “hej, Jaco, da nam ovo prevedi na engleski, to je rođakov diplomski koji on treba sutra da preda”. Ma da mi je bila bliže, imala bi tako fin odraz mojih prstiju na obrazu da sa njm šeta nekoliko dana. Ma zezam se, nisam ja nasilna osoba, ali jesu li oni normalni. Kao da Jaca ništa u životu ne radi nego samo čeka da nekome prevodi diplomski. Na svu sreću se ispotavilo da je to ipak bio samo uvodni dio diplomskog od nekih 10ak rečenica za koje mi je tebalo 10-15 minuta da prevedem, ali ipak….

No, ne nerviram se, ne smijem radi bebca. Udahenm duboko i skontam da sad ništa osim bebca nije bitno, da će iritirajućih stvari uvijek biti, ali da ih je nabolje ignorisati i misliti samo o onim finim svarima i ljudima. I onda tako malo mazim stomak, malo pričam sa bebcem i sve bude u redu. I puštam mu Mozarta dok se vozimo na posao pjeva
Uglavnom, super sam, belly raste, bebac se mrda… u ponedeljak idem na kontrolu pa ću tada vjerovatno opet nešto napisati.

- 01:19 - Javi se (15) - Troši papir - #

<< Arhiva >>