Amazon.com Widgets My email pet peeves - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


četvrtak, 03.05.2007.

Dolazi mi jutros email od klijenta kao odgovor na moj koji sam poslala juče – pitala sam je da ugovorimo appointment i izmedu ostalog napisala:
Any time tomorrow or Friday would be good for me; also, any time next week, except for Wednesday morning would be fine.
Evo šta ona meni odgovara:
How would Tuesday the 8th be around 2:30???
Da, to je čitav email – jedna rečenica, bez pozdrava, bez potpisa, ali sa 3 upitnika! Zašto 3 upitnika, pitam se ja. Jedan nije dovoljan?

Jedna druga klijentica voli da piše SVE VELIKIM SLOVIMA. Pošalje mi emails od dva lista i sve je CAPS – glava me zaboli dok pročitam.

Jedna koristi tabs i crtice umjesto tački. Čitav email je jedna rečenica isprekidana sa crticama i tabs, a da ne spominjem da joj je gramatika na visokom nivou. Nisam mogla da odolim a da ne copy-paste njenu poruku od ponedeljka:
It was so long ago I don't know who we sent on the list - please fax to me so we can update(have a number of changes) - I know they will all change once they enter the first time this was just a baseline to get started - Norm is in Texas - will call when he returns.

Bas mrzim kad ljudi nemaju ni malo email-kulture. Ja svaki email, fax i telefonski poziv koji pošaljem ili napravim smatram kao odraz mene i moga poštovanja prema osobi s druge strane žice. Poruku nikad ne pišem bez neke vrste greeting-a, jako se trudim da poštujem sva gramatička pravila, spelovanje uvijek provjerim (nekad čak i dva puta), a svaku poruku završim sa potpisom (često dodam i jedan “thanks” ili “thank you”). Ako želim da me osoba kontaktira, a ja joj šaljem email po prvi put, onda obavezno napišem email adresu u poruci, dodam broj telefona (iako je to dio mog signature) i vrijeme u koje me mogu naći u office.

Neke ljude izgleda nije briga. Zar je toliko teško napisati “Hi Jasminka”, koristiti gramtički ispravne rečenice i potpisati se na dnu poruke? A ni spell check nije teško upaliti, ili možda jeste?

- 17:20 - Javi se (15) - Troši papir - #

<< Arhiva >>