Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


petak, 12.01.2007.

Taman sam mislila da će me ova bolest zaobići, kad me u posljednjih nekoliko sati spucaše dva virusa (Lori i Cranberrie). Ma nema veze, neka ste.
Evo 5 stvari koje do sad niste znali o meni:

1. Grickam nokte. Užasna, grozna navika koju sam nasljedila od tate. Grickam ih od kad znam za sebe, mislim da sam počela čim su mi zubu počeli rasti, a pokušavam prestati već nekih 6-7 godina. Tata je prestao kad sam bila mala, ali za mene je već bilo kasno. Nekad čak uspiju i da narastu, a nekad znaju svi nastradati u jednom danu. Trudim se, ali često mi se desi da i ne znam kad ih grickam.

2. Omiljeni sport mi je tenis, i za gledanje i za igranje. Kad mi je bilo 10 ili 11 godina željela sam da mi se budući muz preziva na J tako da bi moji inicijali mogli biti JJ, poput AA (Andre Agassi) i BB (Boris Becker). I onda bi i ja poput njih bila slavni tennis player i imala bi veliki Wimbledonski tanjir smijeh

3. U četvrtom razredu gimnazije sam dobila velikog keca iz hemije jer me profesorica uhvatila kako prepisujem s papirića koji sam posebno u tu namjenu napravila dan radnije. Šta mogu kad mi one molekulske formule iz ogranske hemije nikako nisu ulazile u glavu. No, sve se dobro završilo, na kraju godine sam ipak imala 4 (jednu od tri četvorke, sve su ostalo bile petice).

4. Da nastavim na temu škole – završila sam nekoliko fakulteta. Imam diplomu za B.S. in Business Administration i B.S. in E-Commerce. Minor mi je bio Computer Science i sad radim kao software developer. Završila sam školu sa savršenim prosjekom ocjena (4.0), 3 puta se moje ime pojavilo u Who is Who in America’s Colleges and Universities i nekoliko puta sam dobila All-American Scholar Award. Po završetku prošlog semestra mogu se hvaliti da imam equivalent of B.S. in Accounting – tu nemam diplomu jer mi je cilj M.S. (masters of science degree) in Accountancy koji planiram dobiti u maju 2008. Ostalo mi je još 9 predmenta, znači 3 predmeta za 3 semetra.

5. Voljela bih da jednom imam surprise birthday party na kojem bi bili svi moji frendovi koji su rasuti svugdje po svijetu uključujući i one koje sam upoznala ovdje na blogu.

A sad virus ide dalje – zarazu će dobiti Makedo, Yazza, Ddadd, Oceana i Yogica (znam da si ti busy sa bebicom, ali kad nađeš vremena za blog imati ćes o čemu pisati).

- 00:03 - Javi se (20) - Troši papir - #

<< Arhiva >>