Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


subota, 17.09.2005.

Sinoć smo gledali fantastičan film - Crash.
Film je o racizmu, nacionalizmu, (ne)trpeljivosti, stereotipima koje svi imamo jedni o drugima počevši od onih bezazlenih do onih extremnih. O tome kako svi imamo te neke stereotipe čak i kada mislimo da ih nemamo, čak i kada se trudimo da se prema svima ponašamo ravnomjerno, ali oni su tu, u nama, nesvjesni smo ih. Film je o tome kako svaka naša i najmanja ackija, bila dobra ili loša, može imati ogroman uticaj na ljude, na svijet oko nas.
Evo vam prvih pet minuta u mom slobodnom opisu i prijevodu:

Iz restorana izlaze dva crnca, oko 20 im je godina, pričaju.
C1: Jesi li video te diskriminacije? Nevjerovatno! Konobarica nam ni jednom nije prišla da nam ponudi kafu.
C2: Možda zato što ti ne voliš kafu, a ja nisam naručio kafu.
C1: Nije bitno. Mi smo tamo bili sat i po, ona je hodala oko ostalih stolova, a ni jedom nije stala kraj našeg.
C2: Kao što rekoh, možda zato što ti ne voliš kafu, a ja nisam naručio kafu. U svakom slučaju, i ona je bila crna.
C1: Ah, crnkinje! I one misle da sve znaju. Pogledaju te jednom i misle da znaju čitavu tvoju životnu priču. Ona je nas pogledala i pomislila “crnci ne ostavljaju dobre napojnice, neću se ni truditi oko njih”.
C2: Pa koliku si joj napojnicu ostavio?
C1:Ha! Ti misliš da ću ostaviti napojnicu za tako užasnu uslugu!

U susret njima ide mladi bračni par, bijelci, fino obučeni, oko 30ak godina, imućni. Pričaju i smiju se. Ona ga uhvati pod ruku, i stisne se uz njega.

C1: Eto, jesi video ono, jesi video šta je ona uradila?
C2: Šta?
C1: Čim je nas ugledala, uplasila se i skupila se uz njega.
C2: Pa možda joj je zima.
C1: Nije joj zima. Nju je strah. Ona je ugledala dva crnca i odmah se uplašila. Ne znam čega se plaši. Jesmo li mi obučeni kao gangsteri?
C2: Nismo.
C1: Eto vidiš, ona je u sred bijele četvrti, vidjela je dva crnca i nju je strah. Ako nekog treba da je strah to smo onda mi. Ali nas nije strah. Zašto nas nije strah? Mozda zato što mi imamo pištolje!
C2: Možda…

Izvade pištolje i krenu prema bijelcima koji u tom trenutku ulaze u svoj novi, skupi, crni Lincoln Navigator. Upere pištolje u njih i ukradu im auto.

Mene je fim oduševio, nisam ni primjetila kako su dva sata prošla. Svima ga preporučujem.

- 22:13 - Javi se (12) - Troši papir - #

<< Arhiva >>